voi saateri *headwall*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
just tajusin kun ajattelin et painun petiin et huomenahan on pojan joulujuhla ja mun iltakoulu päällekkäin :headwall: no,saan varmana jotenkin sumplittua kaiken,mut pitäis nyt alkaa penkoon juhlavaatetta itselle sekä pojalle ettei aamulla tarvii ku muutenki kiire |O voi "#%/&(&%¤"#¤%#¤&%#¤& |O mä oon niin surkeemuistinen yksilö |O :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
just tajusin kun ajattelin et painun petiin et huomenahan on pojan joulujuhla ja mun iltakoulu päällekkäin :headwall: no,saan varmana jotenkin sumplittua kaiken,mut pitäis nyt alkaa penkoon juhlavaatetta itselle sekä pojalle ettei aamulla tarvii ku muutenki kiire |O voi "#%/&(&%¤"#¤%#¤&%#¤& |O mä oon niin surkeemuistinen yksilö |O :ashamed:

atsaleaa on liikenteessä täälläkin, ei kun siis dementiaa, luulisin...

Alkuperäinen kirjoittaja vierain:
montako negatiivista aloitusta teet päivässä? tuntuu että mikään ei ole sulla hyvin koskaan 'huoh'

anteeks mut mulla tuli ihan sama mieleen...en muista ikinä nähneeni kuhalta positiivisia alotuksia

No ottakaa nyt ressi toisen tekemistä alotuksista :headwall:

Musta on ainakin kiva tietää että mä en ole ainut kellä välillä pikkasen vastustaa...ja pukkaa kans tollasta muistiongelmaa =)

Mutta Kuha, huomenna illalla voit sit ajatella että nyt se on ohi :)

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
No ottakaa nyt ressi toisen tekemistä alotuksista :headwall:

Musta on ainakin kiva tietää että mä en ole ainut kellä välillä pikkasen vastustaa...ja pukkaa kans tollasta muistiongelmaa =)

Mutta Kuha, huomenna illalla voit sit ajatella että nyt se on ohi :)

no mä en ainakaa sanonu mitää ressiä ottavani,jotenki vaa pistäny silmään ( en siis omista tiimarivihkoa ja mulla on elämäkin) että kuhan alotukset on aina jotain miehestä joka tekee kaiken väärin tai sit jotain muuta vaan negatiivista,anteeksi vain jos jotain nyt loukkasin *pyytä nöyrästi anteeksi* ja voipi vetää sen herneen sieltä nenusta jo ulos :)

Yhteistyössä