Voi *sensuroitu*!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Ette ikinä arvaa mitä!! Mä oon kipee, yllättäin!! Voi sata kirosanaa ja vaikka mitä!

Eiköhän pukannu taas kunnon kivut päälle, ihan siis huolella, pakko oli ottaa todella voimakas kipulääke. Ja tokihan mä vertakin tihkutan. Aamulla sit soittoo taas osastolle ja kai tästä taas Naikkarin vierailu tulee.

Oikeesti nyt alkaa jo riittää tää..

Joo, olen hengessä mukana!

Saa ny nähä mitä ne huomenna sanoo, varmaan joudun kuitenki päivystyksessä käymään näytillä..

Oli nimittäin aika tiukka tilanne tossa viikolla, tyttö sai kovan raivokohtauksen (osiltaan johtuu näistä mun sairaalareissuista ja peloista joita niihin liittyy) ja jouduin aika kovasti pitämään häntä kiinni. Voipi tietenki olla että siel on taas tikit pettäny..

Mitä komplikaatioita sulla on tullut?

kauan olit leikkauksen jälkeen sairaalassa?

Äitini menossa kyseiseen leikkaukseen ja siksikin näin kiinnostaa. Kovasti tsemppiä, toivottavasti pian alkaa ongelmat loppumaan.

Mitä komplikaatioita sulla on tullut?

kauan olit leikkauksen jälkeen sairaalassa?

Äitini menossa kyseiseen leikkaukseen ja siksikin näin kiinnostaa. Kovasti tsemppiä, toivottavasti pian alkaa ongelmat loppumaan.

Mä pääsin muistaakseni ihan seuraavana päivänä pois. Tosi helposti siitä alkoi ens alkuun toipumaan. Mut sitten tuli tulehdus. Ja sit suolistolama. Ja sit leikkaushaavalle polyyppi. Ja nyt sit tämä.

Mutta mä nyt haluan alleviivata sitä että näin hankala toipuminen kohdunpoistoleikkauksesta on oikeesti ihan suunnattoman harvinaista! Sitä on päivitelly ja ihmetelly lääkärit ja hoitajat ja kaikki.. Joten mua ei silleen kannata käyttää esimerkkitapauksena leikkauksesta toipumiselle :)

Naikkarin reissuhan tästä tulee, päivystykseen on mentävä.. Haluavat tarkistaa haavan ja ultrata vatsan, epäilivät sisäistä verenvuotoo tuon kovan palleakivun takia.

Nyt tuntuu siltä et vois mennä peiton alle piiloon eikä nousta enää ikinä!!!

Yhteistyössä