Voi siinä nähtiin kuinka on kaveri "ei kaveri"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Battimanni

Aktiivinen jäsen
14.08.2009
3 594
0
36
Kysyi juhannukseksi rahaa lainaksi,tietää että on tulossa mulle just torstaina.
Sanoin etten pysty JA TIETÄÄ MIHIN MULLA MENEE rahat niin että itkua meinaa kirpaista ajatella seuraavaa kahta viikkoa..
eipä tänään ole vastannut soittoon eikä viestiin,mesestäkään ei vastausta kuulunut vaikka on onlinesta.eilen meni puhelimessa jo sellaiseksi ääni et haista sitten vee..
hänellä ei ole ketään muuta siis jolta lainata...
varmaan jossain vaiheessa pääsee "suuttumuksensa" yli..tuntuu vaan paskalta tuollainen muutenkin tässä ollut liikaa asioita.

mä lainasin vuosia sitten ystävälle vuokranmaksuun kolmesataa. ei maksanut takasin ja vaihto kohta paikkakuntaakin. en lainaile enää kellekkään, tosin eipä nyt rahaa olisikaan ylimääräistä

Aina voi kysyä joltain muultakin: meiltä tuli yks naapuri pyytämään melkein tonnin lainaa vaikkei kunnolla edes tunneta. Ei kyllä lainattu, mutta aina voi kysyä (ja joku pikku summa tietty oltais lainattukin).

Mulla on sellasia lapsettomia kavereita ketkä ei aina tajua että vaikka mulla olis 200e tilillä ni se ei meinaa että mulla on rahaa humputteluun, shoppailuun taikka lainaamiseen.. Vaan ne on tarkoitettu ruokaan, laskuihin ja elämiseen siihen asti kunnes tulee lisää rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Mulla on sellasia lapsettomia kavereita ketkä ei aina tajua että vaikka mulla olis 200e tilillä ni se ei meinaa että mulla on rahaa humputteluun, shoppailuun taikka lainaamiseen.. Vaan ne on tarkoitettu ruokaan, laskuihin ja elämiseen siihen asti kunnes tulee lisää rahaa.

hänelläkään ei ole lapsia ja joskus kun sanoo että elettävä yli viikko 100e niin se on et sullahan on rahaa vaikka kuinka et mulla on vaan 20e jne että mitä nariset..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä lainasin vuosia sitten ystävälle vuokranmaksuun kolmesataa. ei maksanut takasin ja vaihto kohta paikkakuntaakin. en lainaile enää kellekkään, tosin eipä nyt rahaa olisikaan ylimääräistä

Mun mielestä pieni hinta siitä, että ystäväsi todellinen luonne selvisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:

hänelläkään ei ole lapsia ja joskus kun sanoo että elettävä yli viikko 100e niin se on et sullahan on rahaa vaikka kuinka et mulla on vaan 20e jne että mitä nariset..

Joo voi että välillä naurattaa tuommonen :D
Välillä tosin vituttaakin |O
Viimeistään sitten tajuavat kun itsellä muksuja. :p

Mistä ne kaverit tietää, paljonko sulla on tilillä? :o

Älä anna hyppiä silmillesi tuon asian takia. Itse hän vastaa raha-asioistaan, ei sun tarvi hänelle lainata jos et halua/pysty. Jos on luottikset kunnossa niin luottokortinkin saa halutessaan, tai voi laittaa vähän säästöön pahan päivän varalle... ei kenenkään rahatilanne voi olla vain siitä kiinni lainaako kaverit.

Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove:

Mistä ne kaverit tietää, paljonko sulla on tilillä? :o

Sitä minäkin mietin..

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:

Joo voi että välillä naurattaa tuommonen :D
Välillä tosin vituttaakin |O
Viimeistään sitten tajuavat kun itsellä muksuja. :p
Toivon kanssa että heräisi..
taidan ottaa pienen asian hieman suurena,harmittaa vaan tuollainen..
ja tuntuu että olisiko laskenut koko juhannuksen mun varaan sillä oli juomassa kuitenkin pariviikkoa sitten kun sai rahaa,sillon vie sanoin et odottele nyt jussiin on ihmisiä liikkeellä.

Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Itse lainaisin vain hätätapauksessa, en enää muuten.. Oikein teit kuitenkin :)

taidan siirtyä samaan.
Tiedän kuitenkin miten jos jollain on hätä se apu on korvaamaton pienikin,itse kun kävi pohjalla eron jälkeen kun ei ollut mitään ja joutui soskussa asioimaan.
Olen onnellinen siitä että pääsin omille jaloilleni yllättävän nopeasti ja sain vakipaikan töihin noin helposti.

No elämä on tosiaan..jäänen odottamaan ottaako yhteyttä,itse en nyt hetkeen ainakaan ota.
mutta nyt suihkuun

=)

Unohda tollaset "ystävät". Mäkin pistin välit poikki pitkäaikasen "ystäväni" kanssa jolla oli aina oma napa mielessä. Mulla ei ollu koskaan hänen mielestä lupa sanoa ei. Jos sanoin, niiin siitähän riita syntyi. Pääset helpommalla elämässä kun pääset tollasista eroon..

Yhteistyössä