Voi suomalaisten sinisilmäisyyttä tonttikaupoissa venäläisten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 797
19 180
113
Tiedättekö mitä? Liberaalien ihmisten niin kauhiasti suitsuttama ennakkoluulottomuus ei aina kuule ole hyvä asia, eikä ulk_kikseen saa luottaa automaattisesti hymistellen, jos se ei ole akselilta Pohjoismaat-englanninkieliset maat.

Nyt kun rikolliset ma_munuorten jengit alkavat sulostuttaa pääkaupunkiseutua, on myös 20 vuoden ajan hövelisti myyty maata venäläisille.

Mä varoitin tästä palstalla 1-2 vuotta sitten.

Takokaa kalloonne yks asia: suomalainen mentaliteetti jota vielä oli 80-90-luvuilla, on oikeesti maailman huippua. Rehellinen, vaatimaton, työteliös, silti nykytekniikkaa innovoitiin - mutta ei syöksytty suin päin jokaiseen ulkomaiseen kotkotukseen.

Me ei tarvita paljoakaan ulkomailta - no ehkä hymyillä ja sosialisoida voidaan enemmän. Mutta se monien ihannoima yöelämäkulttuuri jossain Kuubassa kun ei anna osviittaa siitä, miten asiat maassa pitäisi hoitaa.

Mutta ei. Suomalaisen pitää väkisin myydä oma identiteettinsä, arvonsa, parhaansa ulkomaille. Oli sitten kyseessä EU tai muu lässynlää-pulju. Oli kyseessä suu levällään kommareiden kanssa veljeillyt Halonen tai piinkova kokoomuslainen.

Tähän sopii Paavalin motkotus korinttolaisille:
Tehän suvaitsette, että joku teidät orjuuttaa, että joku teidät syö puhtaaksi, että joku teidät saa saaliiksensa, että joku itsensä korottaa, että joku lyö teitä kasvoihin.

Viimeksi muokattu:
Mä olen kurkkuani myöten täynnä nykylempeyttä, ylipositiivisuutta ja hymistelyä, koska se lähestulkoon aina korreloi sinisilmäisyyden ja aivottomuuden kanssa.

Ikäänkuin rakkaus olisi synonyymi tälle "älä ajattele, luota vaan sokeasti, älä kyseenalaista." :cautious:

Sehän oli tämä EU-jäsenyys joka pakotti muuttamaan lainsäädöntöä niin, että ulkomaalaiset saivat ostaa kiinteistöjä Suomesta. Venäläinen saa ostaa kiinteistöjä Suomesta, mutta suomalainen ei saa ostaa Venäjältä...

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä