Voi synnytys..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Koko viikonlopun supistellut jatkuvasti ja välillä tosi kivuliaasti. Viime yön valvoin kun supistuksia tuli 12-15 min välein ja todella kivuliaita, niin että helpotusta piti hakea suihkusta. Yöllä alkoi myös verilimainen vuoto. Limatulppa irtosi perjantaina. Nyt supistuksia tulee enää tosi harvakseltaan.. Plaah.. Väsymys vain on nyt kova ja samalla pitäis huolehtia kahdesta muustakin lapsesta. Voi kun ne supistukset nyt alkaisivat kunnolla uudestaan :/ Anteeksi valitus, johonkin vain pakko purkaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
täälläki ootetaan että koskas, mutta varmaan mulla on vielä 4viikkoo jälellä ku aina menee yli :/

Mulla myös nyt neljä päivää yli. Jos sitä lähtis vähän kävelemään lasten kanssa, sais ainakin raitista ilmaa..

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
täälläki ootetaan että koskas, mutta varmaan mulla on vielä 4viikkoo jälellä ku aina menee yli :/

Mulla myös nyt neljä päivää yli. Jos sitä lähtis vähän kävelemään lasten kanssa, sais ainakin raitista ilmaa..

valitte mäkinen reitti ja leikkipuisto jossa on kiivettäviä portaita ;) mulla on vasta vk 38 menossa, mutta jo viikolla 35 säikäytti että nyt syntyy ku tuli tosi kipeät suparit, vaan aina tässä käy näin et sit vaan lopahtaa ja lopulta ollaan viikolla 42+ ja käynnistellään :headwall:

Yhteistyössä