Voi taivas mua ahistaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissanviikset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kissanviikset

Vieras
Millä mä keksin jotain piristystä tähän elämään...?

Mies ei ole ikinä koskaan kotona (töissä aina vaan ja raksalla).
Lapsilla on kivat uhmat päällä.
Oma laihdutuskuuri kariutui, kun en pääse koskaan hikiliikkumaan.
Tää vuokrakämppä pullistelee jo naapurin puolelle, kun asutaan niin ahtaasti.
Mä olen niin huono äiti, kun en jaksa suhtautua iloisesti ja kärsivällisesti lapsiini...
:(

Mitä mä teen, että selviän suhtkoht hengissä kesään asti?

Tää elämä alkaa olla niin väsyttävää, että en jaksa enää välittä mistään... Eilenkin plikka kiskoi vaatehuoneen hyllyt alas ja kaikki tavarat tippui lattialle. Mä vaan istuin keittiössä ja NAUROIN! Mä en jaksanut edes mennä torumaan tai siivoamaan. SIellä ootelkoon tavarat, että muutetaan syksyllä uteen kotiin.

no sullahan on asiat hyvin!! Uusi oma asunto valmistumassa, terveet lapset ( joita kaikki ei edes saa), katto pään päällä, kesä tulossa joten NAUTI elämästä! :D

Koeta ajatella, että teidän nykyinen tilanne on vain väliaikainen tilanne!! Jos teille kerta on tulossa uusi koti?! Missä vaiheessa se on, milloin valmistuu? Keskity talon sisustukseen, suunnittele laattoja ja tapetteja jne.

Meidän perhe asuu tosi ahtaasti vuokra-asunnossa...uuden talon rakentaminen käynnistyy loppukesällä ja uuteen kotiin päästään ens helmikuussa. Pakko vaan jaksaa vaikka seinät kaatuu päälle, asunto on kuin pyörremyrskyn jäljiltä, tavaraa on joka paikassa...eikä oikein huvita edes siivota tätä täyteen tupattua mörskyä. Mutta onneks tää on vaan väliaikaista!!

kuule,toisilla on vakituisena asuntona pieni kaksio viisihenkisellä perheellä,ei oo raksaa mis rakentaa.eiköhän sinun asemassa olisi tosi moni iloinen tulevasta.
Ja mitä siihen lenkkiaikaan tulee ni kyllä sitä vaan jostain löytyy kun järjestätte.Vaikka paria tuntia aikaisemmin miehesi tulee kotiin joku ilta että pääset lenkille.ei se rakennus kaadu pariin tuntiin mutta väsynyt äiti voi kaatua!!!Puhu ukolles...

Yhteistyössä