Voi tämmöinen suhde toimia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja triinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja voi jee:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
No mitähän tuon nimimerkki "voi jee":n mielestä pitäis tehdä?

Miusta tuo on aika pahasti sanottu ja kannattais ottaa selvää (mitenkäs muuten kuin suoraan kysymällä ) että mitähän mies tuolla tarkoitti,siis että onko huolissaan vai onko oikeesti noin ilkeä? Mietityttää,miksi mies on tapaillut sinua jo 7kk ja nyt vasta alkanut häiritsemään nuo seikat?Luulisi että olisi voinut sanoa jo ensi näkemältä,jos olisi ollut jotain sanottavaa?

Voi jee olettaa, että puhuminen on itsestään selvä ensimmäinen asia mitä yritetään. Ei kai kukaan tule ensitöikseen nettipalstalle ennen kuin on yrittänyt selvittää asia IRL?

Jaa..se olikin niinpäin.Sori,ymmärsin väärin:)

Tuli vaan mieleen, että onko tällä miehellä kenties jotain "paheita"? Olisko hänellä jotain parantamisen varaa? Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa, voisit yhtä "kannustavaan" sävyyn puuttua hänen elämäntapoihinsa, ja katsoa josko hän sitten käsittäisi että tapa jolla hän asian esitti ei ehkä ollut paras mahdollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Musta on väärin puuttua kenenkään kiloihin. Yksi niitä asioita joita ei voi toisen puolesta päättää.

Asiat ei ole yksinkertaisia. Oma miehenei oli minulle aikoinaan vihainen, kun en ollut kertonut hänelle miten lihava hän on :) Asiosta ei pidä huomautella, mutta niistä pitäisi pystyä keskustelemaan. Onko ap:llä joku syy taustalla lihavuuteen? Masennusta tms?

Ei en ole lihonut yhdessä olomme aikana, pari kiloa kevyempi olen nyt kuin ensikertaa tavatessamme. Ap:n syy lihavuuteen on vain syöminen, etenkin nuoruusajan roskaruuan ja herkkujen suurkuluttaminen ja liikunnan vähyys. Tunnesyöminen on kyllä mukana.

En tiedä kyllä yhtään riittääkö rakkaus yrittämään. En tiedä kuinka itsentuntoni selviää tuosta kolauksesta ja kuinka saan taas oltua itsestäni ylpeä. Minä en tiedä rakastaako mies minua, sitä on vaikea huomata teoissa ja kun sanoinakaan sitä ei ole kuulunut. Tahtoisin yrittää vielä, mutta onko minusta enää mitään jäljellä sen jälkeen?

Yhteistyössä