Voi tätä mun tuskaa... (asiaa vauvakuumeilusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Mies alkaa olemaan jo melko valmis, mut... sit ei kuitenkaan :( Hän pelkää niin paljon tulevaa tai sitä itse asiaa, että ei vain anna itselle lupaa siihen yrittämiseen edes. Asiasta ollaan puhuttu, puhuttu ja puhuttu...ilman tulosta.
Toisinaan hän otta itse asian puheeksi (aika useinkin), mutta ilman sitä tulosta, että käydään yrittää. Tämä tuntuu niin minusta hermojaraastavalta kuin vai voi olla!
Itse olen ihan valmis siihen, että käytäisiin yrittämään ja katsotaan sitten milloin tärppäisi. Vasta äskenkin hän soitti töistä minulle ja sanoi, että hän on taas koko aamun vain miettinyt, että sellanen ajatus ois ihan ihana yms yms.. hän miettii jo mitä kaikkee tekisi lapsen kanssa ja opettais häntä.. ajattelee siis paljon, mutta hän ei vain uskalla. Mitä minun tässä nyt pitäis tehä..??? inhottaa kuunnella noita juttuja, kun ne ei johda mihinkään ja jos itse alan siinä sitten puhumaan sen puolesta, että kuinka asia ois tosi ihana..niin mies menee jotekin enemmän sitten lukkoon. Vaikka itse olisikin asian ottanut puheeksi. Mutta toiseaalta, en tohdi sano, että älä puhu mulle tuosta, kun tulee vain haikee olo!
Olemme siis aika lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana tämän asian suhteen.

Ja painotan tässä nyt sitä, että en ole aikoihin häntä painostanut yhtään mihinkään!! Lopetin sen, kun huomasin sen vain pahentavan koko tilannetta. Nyt asiat ovat siis kääntyneet siihen, että mies ottaa asian itse puheeksi milloin ottaa.. Minä koitan pitää suuni kiinni asiasta.

En usko että kovin kauaa tarvii enää odotella :) lupaavalta vaikuttaa!

Mä niin tiedän sun olon, itse kuumeilen toista lasta (esikoinen 1v) ja mies on luvannut että kevään mittaan jätetään ehkäisy. Mä tulen hulluksi kun ei ole tarkkaa aikaa tiedossa, odotus tuntuu päämäärättömän loputtomalta ja vielä kun en ole kovin kärsivällinen niin meillä kinataan aiheesta viikoittain :/

Olen itse ajatellut samaa, että tuskin enää kauan menee. Mutta voitte uskoo, että kuukaudet tuntuu pitkiltä ajoilta tässä tilanteessa. Kuitenkin tietää, että toinen haluaa ja paljon, mutta rohkeutta ei vaan ole tarpeeksi antaa lupaa sille lapselle. Odotan niin sitä, että hän antaa lupauksensa ja aletaan yrittämään. Sitä pientä (suurta) sanaa, sitä odotan päivästä toiseen.

Yhteistyössä