Just viime yönä itkin väsymystä miehelle kun olin käynyt 4 kertaa poikaa rauhoittamassa ja mies saman verran, kello oli vasta neljä ja väsytti niin kamalasti.. Meillä on kaikki kokeiltu, mutta mikään ei auta. Koko elämänsä on poika nukkunut huonosti, ja vanhemmat myös. Nyt vaan tuntuu siltä että ei se niin voi mennä mun ainoat pitkät unet on kahden tunnin päikkärit niinä päivinä kun en ole töissä. Muuten ei puhettakaan että tuntia pidemmän pätkän sais nukkua. Soitin neuvolaan taas tänään ja sanoin että nyt en jaksa enää. neuvolan täti lupasi selvittää ottavatko noin isoa unikouluun enää. Eka kerta kun sieltä jotain apua saan, tähän asti on vain hoettu että "lapset nukkuu joskus huonosti".. Mites jos aina? Unipsykologin ainoa konkreettinen neuvo oli että päikkärit pois, mutta siihen ei päiväkodissa suostuttu. Ainoastaan vyöhyketerapia on kokeilematta, sinne sitten jos sairaalaan eivät meitä ota.
Miten minä jaksan vauvan kanssa keväällä kun pitää kahden lapsen itkuihin herätä?
Miten minä jaksan vauvan kanssa keväällä kun pitää kahden lapsen itkuihin herätä?