Voi tuota likkaa <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylkiluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
12 755
1
36
Laittelin pari tuntia sitten lounaan jälkeen lapsia päiväunille ja 3,5-vuotias esikoinen ilmoitti haluavansa käydä vielä kakalla ennen nukkumaanmenoa. Mä menin sitten makkariin nukuttamaan kuopusta ja sovittiin vanhemman likan kanssa ettei huutele kovaan ääneen mua pyyhkimään kun on saanut asiansa tehtyä vaan odottaa, kunnes oon saanut pienemmän nukkumaan.
Mä havahduin sitten yhtäkkiä hereille kuopus kainalossani ja tajusin nukkuneeni tunnin, ei mitään käsitystä siitä, missä vaiheessa oon silmäni sulkenut... Ja muistin että esikoinen jäi vessaan :xmas: Siellähän se oli edelleen, nukkui potalla seinään nojaten :heart: Ja kun varovasti herättelin sitä ja ehdotin sänkyyn siirtymistä, tyttö totes että "minä odotin täällä sua, aattelin että oot unohtanut mut tänne, mutta ei se mitään. Tässä oli ihan hyvä nukkua." :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
:laugh: :laugh: :laugh:

Voi äly Ainuria... ihana :heart: :heart: :heart:

P.S. Käyksä enää yhteisössä ollenkaan?

Vähälle on jäänyt :ashamed: Kirjoittelut siis... Lukemassa oon kyllä välillä käynyt. Äh... Typerää kun on syntynyt tällainen kynnys kirjoittamiseen..

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:

Vähälle on jäänyt :ashamed: Kirjoittelut siis... Lukemassa oon kyllä välillä käynyt. Äh... Typerää kun on syntynyt tällainen kynnys kirjoittamiseen..

Mees nyt heti kertomaan tuo juttu sinne :D. Voi että mä näen tuon tilanteen sieluni silmin, ihan sydän sulaa. Terkut neidille!

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:

Mees nyt heti kertomaan tuo juttu sinne :D. Voi että mä näen tuon tilanteen sieluni silmin, ihan sydän sulaa. Terkut neidille!

Hehe :D

Yhteistyössä