voi "#&/&¤&/#¤ tuota ukkoa!!! 8-0

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
tyttö oli mummilassa hoidossa la-su, ja oli tarkoitus viettää romanttinen saunailta. sain sitten flunssan ja olin väsynyt... iltaa päästiin aloittelemaan vasta kasilta, kun oli töitä :(

ja mitä sitten, mies ei koskenutkaan koko iltana, ei puhunut mitään, itse ajattelin että tällä kertaa saa joku muukin olla sosiaalinen ja seurallinen kuin minä. :kieh: käytiin saunassa ja saunasta tultuani tavoitin mieheni katsomasta bondia :headwall:

nuokuin sohvalla väsyneenä ja ukko kehotti menemään nukkumaan, mutta päätin katsoa "laatu elokuvan" hänen seuranaan, leffan päätyttyä kömmin peiton alle.

en tiedä mihin aikaan mies sänkyyn oli kömpinyt, mutta heräsin kun hän etsi käteni ja ohjasi sen housuihinsa :o :o :o ukko kömpi jostain kaivamaan kumin jotta saadaan homma hoidettua...sainkin siinä kunnon tyydytyksen B) mutta sitten selvisi että herra oli herränyt vasta kesken puuhien!!!!!!!!! eli hereillä ollessaan ei olisi seksikään kiinnostanu :kieh: :kieh: unessa kyllä ollaan aktiivisia!!!

(sanottakoon ettei seksielämämme ole ollut aktiivisimmasta päästä viimeaikoina, mutta silti.........)

juu, siis täsmennettäköön että ukko heräsi kyllä ennen kumin hakua, mutta kiihkeät esileikit aloitti unessa...kenestä lie uneksinut :kieh:

ja kivahan se oli ***** saada, mutta miksei voinut tehdä aloitetta hereillä ollessaan ja jättää bondit väliin??? mutta EI!! eikä edes pientä kiinnostusta voinut osoittaa koko iltana :o :o :x

Meillä varmaan vähän sama homma joskus :ashamed: Minkäänlaista aloitetta mies ei tehny paitsi öisin heräsin siihen kun lämmittelee. Sitten aloin jo suuttua kun ei muulloin seksia harrastettukkaan ku öisin. Sanoin että jos toisista naisista unta näkee niin turha on minua tulla panemaan ja siihempähän tuo loppui. :ashamed:

:headwall: :headwall: mitähän tohon nyt sit sanos... :laugh: :laugh:

herätäpä ens yönä ukkos tyydyttämän sut ja jätät sen vaille mitään nautintoa :D saapa nähdä kaipaako sit tulevina öinä kalunsa koskettelua :laugh: :laugh: :laugh: vai onko peli sit tasan :p

Yhteistyössä