Voi tuska mikä aamu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mamma91

Tunnettu jäsen
02.09.2010
2 842
32
48
Pori
Ensin herään ja huomaan, että vasemman silmän alaluomi on ihan saakelin kipeä ja turvonnut. Varaan ajan lääkäriin ja aika on vasta klo 16. Sitten alan vaihtaa esikoisen lakanoita, joihin kuopus on aiemmin pissannut. Vien lakanat kylppäriin ja palatessani huomaan, että kuopus on riisunut kakkavaipan esikon sängyn alle. Ja voitte kuvitella, että sitä kakkaa ei ole ainoastaan siellä sängyn alla :headwall:

Kauppareissu saa nyt jäädä väliin tällä silmällä ja fiiliksellä. Kaippa mä jatkan sit vaan siivoilua. Oiskohan silmässä näärännäppy tms? Ihan hirveän kipeää tekee. Onko teidän muiden lapsilla ollut tällaista vaihetta, että vaipan sisältö kiinnostaa vähän liikaakin? Ei nimittäin ollut eka kerta, kun tuo riisuu kakkivaipan pois.

Kai teillä muilla on päivä alkanut paremmin? =)

no vähän eri, mutta meidän 8 kk vanha iskee kädet heti alapäähän kiinni kun vaippaa vaihtaa. Sais ne kätöset solmia johonkin kiinni kakkavaippaa vaihtaessa aina, ettei koskettele itseään :P

BlobServlet
[QUOTE="Helmi";28352148]Ei kyllä ole ollut tollasta ongelmaa, kato kun se kakkavaippa vaihdetaan heti![/QUOTE]

Kyllä on ollut ja vaihe oli todella rasittava.Tuntui,että lapsi oli niin ovela,että vaikka kuinka vahdin niin hän oli aina askeleen edellä. Usein hain päikkäreiltä heränneen lapsen,joka oli yltä päältä kakkassa. Oli niin hiljaa rauhassa touhannut.

[QUOTE="vierailee";28352179]Kyllä on ollut ja vaihe oli todella rasittava.Tuntui,että lapsi oli niin ovela,että vaikka kuinka vahdin niin hän oli aina askeleen edellä. Usein hain päikkäreiltä heränneen lapsen,joka oli yltä päältä kakkassa. Oli niin hiljaa rauhassa touhannut.[/QUOTE]

Juu : / Meilläkin tuo menee yleensä johonkin toiseen huoneeseen ja piilossa ottaa vaipan pois. Nytkin kaiken oli kerennyt tehdä sinä aikana, kun olin kylpyhuoneessa. Esikoinen muuten kerran teki saman tempun pinnasängyssä päikkärien aikaan. Mutta hänen kohdallaan jäi yhteen kertaan. Kuopuksella taisi olla nyt kolmas kerta..

No meillä kyllä täytyy 1,5 -vuotiaalla olla body vaipan päällä, koska tyttö muuten riisuisi vaattensa ja vaipan pois koko ajan. Meillä on useampi lapsi ja asutaan monessa kerroksessa, joten jos lapsella on vaikka yläkerrassa tullut kakka ja itse olen alakerrassa, niin eihän sitä heti huomaa.

[QUOTE="vieras";28352621]No meillä kyllä täytyy 1,5 -vuotiaalla olla body vaipan päällä, koska tyttö muuten riisuisi vaattensa ja vaipan pois koko ajan. Meillä on useampi lapsi ja asutaan monessa kerroksessa, joten jos lapsella on vaikka yläkerrassa tullut kakka ja itse olen alakerrassa, niin eihän sitä heti huomaa.[/QUOTE]

Meillä saman ikäinen riisuu sen bodynkin. Kaula-aukon kautta sujauttaa itsensä pois : /

Yhteistyössä