L
lksakdsajnsa
Vieras
Voi hitsin hitsi...muutenkin oma jaksaminen kortilla ja nyt vielä tämän asian vänkäämistä. Aloitin tammikuussa osittaisen hoitovapaan ja sovin, että teen 37h joka toinen vko ja 30h joka toinen vko. Hallintosihteeri kertoi tehneensä virkamääräyksen hakemukseni mukaisesti, mutta siitä saadussa kopiossa oli jotenkin "myönnän keskimäärin 30h/vko.." jne, tosin sen edellä oli mainittu tuo 37h jtv ja 30h jtv. Laitoin asiasta huomautuksen ja oma esimiehenikin huomatti, ettei tuosta tule keskimäärin tuota tuntiaikaa. Hallintosihteeri vastasi vähän kärkevästi, että hakemus on myönnetty kuten halusin ja mikä tässä on nyt ongelmana.
Ja nyt sitten huomasin, että tammikuun alusta minulle on maksettu palkkaa vain 30h/vko mukaisesti... Soitin palkkatoimistoon ja sieltä palkkasihteeri löysi tuon päätöksen ja sen mukaisesti on maksettu, vaikka olen tehnyt 14h/kk yli tuon työajan. Prkl!
Täytyy taas alkaa vääntämään hallintosihteerin kanssa kättä asiasta. Suoraan sanoen v*tuttaa, kun ei asia mennyt hänelle päähän jo heti, vaan täytyy taas jälkikäteen tapella asiasta ja palkasta. Kiitos, kun sain purkaa mieltäni.
Ja nyt sitten huomasin, että tammikuun alusta minulle on maksettu palkkaa vain 30h/vko mukaisesti... Soitin palkkatoimistoon ja sieltä palkkasihteeri löysi tuon päätöksen ja sen mukaisesti on maksettu, vaikka olen tehnyt 14h/kk yli tuon työajan. Prkl!
Täytyy taas alkaa vääntämään hallintosihteerin kanssa kättä asiasta. Suoraan sanoen v*tuttaa, kun ei asia mennyt hänelle päähän jo heti, vaan täytyy taas jälkikäteen tapella asiasta ja palkasta. Kiitos, kun sain purkaa mieltäni.