voi vattu sanon minä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku hiljaa väsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikku hiljaa väsynyt äiti

Vieras
Minä tahon tilata siivoojan koska mielestäni tarvitaan semmosta...

Ukko joka tekee kokoajan töitä ja valittaa ku kämppä on sotkunen (=mun syy, miksi en tee paremmin ja enemmän) ni ei halua tilata siivoojaa..Varaa tähän olis, mut ukon mielestä niin hankalalta tuntuu se merkkaaminen siitä sit niihin joihinki verolappuihin tms. ja sen mielest se on kallista!

Taidanki huomena herättää sen yövuoron jälkeen ja iskeä saatana ikkunanpesuveden ja rätin kouraan ja sanoa et alota tästä makkarin ikkunasta!

Meillä haluaa mies tilata siivoojan että kaikki aika ei menis siivoukseen ja joskus ei vaan tarvis siivota.
Mä en missään nimessä tahdo siivoojaa ja me ihan oikeesti käydään tästä ihan kamalat taistelut.

Vielä ei ole siivooja tullut, saa nähdä koska sekin päivä koittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vastakohtasta:
Meillä haluaa mies tilata siivoojan että kaikki aika ei menis siivoukseen ja joskus ei vaan tarvis siivota.
Mä en missään nimessä tahdo siivoojaa ja me ihan oikeesti käydään tästä ihan kamalat taistelut.

vaihetaanko miehiä, mua alkoi niin toi omani kyrsii et vaihtelu vois virkistää! :D on jumalauta varaa ostaa dvd kattonäyttö ja soitin autoon, on laittaa 2000e oman auton "tuunaillun", tilaa sitä, tilaa tätä....ja minä, minä vitsit kestän täälä kotona tätä kämpän tuskasta järjestyksessä pitoa näitten touhuapinoitten kanssa sillä aikaa kun mies on töissä 22-17...4h on meijän kanssa kotona tai ollaan kaupoilla ja taas lähtee töihin, nice! No ei nyt aina, mut viimeset 2kk ta tätä on tapahtunut liian usein....

Alkuperäinen kirjoittaja pikku hiljaa väsynyt äiti:

vaihetaanko miehiä, mua alkoi niin toi omani kyrsii et vaihtelu vois virkistää! :D on jumalauta varaa ostaa dvd kattonäyttö ja soitin autoon, on laittaa 2000e oman auton "tuunaillun", tilaa sitä, tilaa tätä....ja minä, minä vitsit kestän täälä kotona tätä kämpän tuskasta järjestyksessä pitoa näitten touhuapinoitten kanssa sillä aikaa kun mies on töissä 22-17...4h on meijän kanssa kotona tai ollaan kaupoilla ja taas lähtee töihin, nice! No ei nyt aina, mut viimeset 2kk ta tätä on tapahtunut liian usein....

Mä olen lasten kanssa yksin viikot kun mies on reissutöissä ja mä tykkään siivota. Tuu sä meille niin täytätte ne verolaput mun miehen kans niin mä tuun teille tuunaamaan sitä autoa.. :D (voin vaikka siivota sen :D)

Alkuperäinen kirjoittaja pikku hiljaa väsynyt äiti:

Mä olen lasten kanssa yksin viikot kun mies on reissutöissä ja mä tykkään siivota. Tuu sä meille niin täytätte ne verolaput mun miehen kans niin mä tuun teille tuunaamaan sitä autoa.. :D (voin vaikka siivota sen :D)

Jos rehellisiä ollaan, niin mä en koskaan oo tykänny siivoomisesta! :D Nyt kyl tykkään, aina kerran vuoteen -tyyliin kun lapsetkin saa siksi aikaa pois ja voi vaan siivota, rauhassa, yksin...nyt mielummin teen ruokaa, oon lasten kanssa tai ihan jotaki muuta ;) Kuulostaa hyvälle vaihdolle :D Voe hittolainen...kai tästä jotenki päästään yhteisymmärrykseen...joskus! Mielummin ennen ko mie räjähän sille retaleelle...

Yhteistyössä