Voi vatukka, mitä kavereita miehellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TODELLA VIHAINEN EMÄNTÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TODELLA VIHAINEN EMÄNTÄ

Vieras
Mies ja kaverinsa a) mökille metsän keskelle saunomaan ja tarkoitus oli jäädä sitten sinne yöksi.

Niin eiköhän tullut kolmas kaveri ja sai houkuteltua tämän kaveri a:n mukaansa baariin.
Lähtivät sitten pienissään ajelemaan lähimpään kylään ja nyt mies jäi yksin sinne korpeen. Samperin samperi..
Poliisithan sitä pitäisi soittaa, mutta mies ei aikonut ja minä en HALUA sekaantua tähän asiaan sen kummemmin, vaikka pitäisi kyllä.
Lupasin kuitenkin miehelleni, etten soita kenellekään asiasta.

Miehellä olisi auto, mutta muutaman saunaoluen ottaneena ei voi ajaa ja minä en voi lähteä, kun lapsetkin ovat jo nukkumassa.

Että KIVOJA KAVEREITA MIEHELLÄNI, voi ******

Eiköhän miehesi yhden yön siellä mökillä selviä. Mutta se autonrattiin lähtenyt kaveri olisi kyllä syytä käräyttää. Fiksu mies sulla, kun ei lähtenyt siihen kyytiin mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Eiköhän miehesi yhden yön siellä mökillä selviä. Mutta se autonrattiin lähtenyt kaveri olisi kyllä syytä käräyttää. Fiksu mies sulla, kun ei lähtenyt siihen kyytiin mukaan.

Kyllä selviää. Täällä ei kyllä poliisit lotkauta korvaansa, jos soittaa ja sanoo että korvessa ajavat päissään.Eivät tule, olen nimittäin kerran aikaisemmin heille soittanut tuosta samasta asiasta.
Mieheni on tosiaankin fiksu kun ei lähtenyt mukaan, täytyy vielä viestittää hänelle, että on kunnossa siellä ja ei tee mitään tyhmää.

Alkuperäinen kirjoittaja ALKUPERÄINEN VIHAINEN:
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:

Kyllä selviää. Täällä ei kyllä poliisit lotkauta korvaansa, jos soittaa ja sanoo että korvessa ajavat päissään.Eivät tule, olen nimittäin kerran aikaisemmin heille soittanut tuosta samasta asiasta.
Mieheni on tosiaankin fiksu kun ei lähtenyt mukaan, täytyy vielä viestittää hänelle, että on kunnossa siellä ja ei tee mitään tyhmää.

Yritin ehdottaa, että soittaisin jollekin, jos vaikka voisi tulla hakemaan.
Aikoi kuitenkin jäädä mökille yöksi.

Öööö ja pointti oli? Eikö se mies nyt siellä yhtä yötä yksinään pärjää? :o Eikös se ollut pääasia, ettei lähtenyt niiden kännisten matkaan joko kuskiks tai sitten matkustajaksi, kun ei tiedä mitä saattaa sattua. Nythän se on ainakin "turvassa" siellä möksällä. Ja mikä mies se sellanen on, jos yhdeksi yöksi jonnekin möksällekin tarvii huoltajan mukaan... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Öööö ja pointti oli? Eikö se mies nyt siellä yhtä yötä yksinään pärjää? :o Eikös se ollut pääasia, ettei lähtenyt niiden kännisten matkaan joko kuskiks tai sitten matkustajaksi, kun ei tiedä mitä saattaa sattua. Nythän se on ainakin "turvassa" siellä möksällä. Ja mikä mies se sellanen on, jos yhdeksi yöksi jonnekin möksällekin tarvii huoltajan mukaan... :whistle:

Kyllä pärjää yksin, mutta kun alkuperäinen suunnitelma oli kaikkien olla siellä yötä ja jättivät hänet yksin sinne kuitenkin. SE OLI POINTTI!!! *****
Per****n petturit, jos astuvat varpaallakaan tähän huusholliin, niin on kaulimella käyttöä, sen minä sanon..

Hyvä ettei lähtenyt niiden s****nan känniääliöiden mukaan ei kuskiksi eikä matkustajaksi. Siitä olen hyvin iloinen.

Yhteistyössä