voi vee mitä tämä on??!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Eilen illalla olin yhdessä tapahtumassa niin tuli hassu olo.Luulin,että pyörryn,päässä pyöri.Tämä ei ole uutta kun tulee esimerkiksi vanhempainillassa kun kaikki istuu salissa penkeillä.mä pelkään että pyörryn ja tipahdan penkiltä.Kaivan puhelinta esille että olo olisi normaalimpi ja on tehnyt mieli lähteä koko salista pois.Tykkään käydä niissä illoissa mutta tuo yhteisistuminen on kamalaa.Joulun aikaan konsertissa tuli sama olo että silmissä vilisi ja pyörrytti.

miksi minulla paniikkia pukkaa??tykkään niistä tapahtumista ja haluan käydä niissä.olen mukana myös vanhempaintoimikunnassa eli esillä olo ei sinänsä hirvitä.

Mulla samanlaista.. Enkä minäkään usko paniikkiin, koska olo muuten rauhallinen ja mukava..eikä väkijoukot mitenkään ahdista.alkaa vaan huimaamaan ja olo on epätodellinen.

no voisko olla, että oot stressaantunu ja sit, kun tulee tuollaisia "hiljaisia" istuntohetkiä, niin se stressi purkautuu paniikkihäiriönä. Mulle aikoinaan kävi noin juuri linja-autossa, vaikken kanssaihmisiä pelännyt, mut jotenki se vaan laukes aina "hiljentyessä" ja tuli outo olo (oksettava, sydäntykytti ja päässä vippas)

Juuri samaa kuin Äippä kirjoittaa.Ei minulla mitenkään sydän hakkaa eikä mikään paniikki iske.Vaan se pyörrytys.Tuosta varmasti on hyvin helppo kehkeytyä se paniikkikohtauskin mutta ei ole tullut.Miten verenpaineeseen liittyy??Minulla se olo tulee hetken päästä

Jos sulla on niskat jumissa? Ja sit kun istuu tietyssä asennossa (niillä koulun huonoilla penkeillä), niin joku hermo tms jää puristuksiin tai jotain, ja sit rupee pyörryttään. Monestihan pyörrytys ym oireet johtuvat jumissa olevista niskoista.

Vois toki olla paniikkihäiriöökin..,.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
mulla tulee ainakin vasta kun hetken istunut..n.30min tai jotain..

justiinsa samoin.Ehkä hiukan aikasemmin tulee.Ottaa vain niin päähän kun tykkäisin käydä ja olla.En kyllä periksi ole olotilalle antanut.

Oletko lyhyt? Minä olen ja monissa tiloissa tuoleja ei ole suunniteltu pätkille vaan joutuu istumaan jalat ilmassa. Tuollaisissa tilaisuuksissa on monesti myös huono ilma ja helposti tulee tunne, että happi loppuu. Kannattaa käyttää kaikki mahdolliset tauot liikkumiseen, juoda kunnolla ennen tilaisuutta ja vaihdella asentoa siinä tuolissa. Ei noille oikein mitään voi, minulla on usein huono ja pyörryttävä olo tuommoisissa tilanteissa. Jos on iso luentosali, jossa on hyvät tuolit ja kunnollinen ilmanvaihto, ongelmaa ei ole.

Itselleni tuli mieleen tuo huono sisäilma itselleni ainakin tulee välillä huppaava olo jossain tilassa jossa on paljon ihmisiä ja ilmatuntuu huonolle. Ilmanvaihto ongelmat ovat yleisiä varsinkin kun on paljon ihmisiä samassa tilassa. Itse laittaisin tuon sinun juttusi tuon piikkiin.

Yhteistyössä