voi venäjä,että osaa keittää päässä...en pääse miehen takia kattoon artistia!!

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
kun se ei halua/anna...tulee katkerax....vaikka sanoin että saa mennä lauantaina!!!!

vittu oikeesti miks helvetissä ei voi mennä kattoon artistia jota måä haluisin niiiin nähä!!!!!

vittu onko teillä muilla tälläaisia tilanteita ikinä??

ei meillä ole. me mennään sillon kun on menohaluja, yhdessä tai erikseen. ei meillä niistä tappelua tule, eikä niitä lasketa :O

itse lähden tammerfesteille apulantaa kattoon perjantaina ja uniklubia lauantaina :D ja ukko on kotona lasten kanssa :D

joo tiän tiän mitä tarkotatte...mut mä oon kans kieltänyt sitä tekemästä tai menemästä joskus!!

mut nyt oikein anelemalla aneli et mene mene mene la,koska måä niiiin tahon men hu!!!

ollaan kyl menty aika paljon kesänaikana joka suuntaan ja on ollut kaikenmaailman juhlia...

yksi lapsi hoidossa tai serkuillaan mut toista ei saanut mihkään

eipä oo,kylllä meillä molemmat saa mennä jos haluaa ,kunhan ilmotus siitä tulee mielellää edellisenä päivänä viimestään. ei muuten mut tyhmä itekseen sit illalla myöhään keksiä tekemistä jos toinen lähteeki ulos :D heh

Olisi milenkiintoista tietää miten olet saanut mieheltäsi jonkun menon kiellettyä. Ja sekin olisi mielenkiintoista tietää miksi aikuinen mies siihen suostui. Ja vielä sekin miten yksikään ihminen katselee puolisoa joka kieltää jotain menoja.

Ei, mulla ei oo ollut tuollaisia tilanteita ikinä, koska:

a) Mun mies on aikuinen mies joka ei halua pitää vaimoaan vankilassa, ja joka ei ole itsetunnoton epävarma teinipoika

ja

b) Mä en ikinä, missään tilanteessa, alistuisi tuollaiseen. Olenhan aikuinen nainen, enkä kenenkään holhouksen alla.

Samaa mieltä eikä kyllä mullakaan oo tapana kieltää miestä menemästä jonnekin :O No ehkä sellaisessa tapauksessa kieltäisin jos se haluis mennä ryyppäämään ja jättäis mut vaikka keuhkokuumessa yksin hoitamaan lapset ja muut, mutta se kyllä varmaan tajuis itsekin olla menemättä joten ei tarttis kieltää. :D

Että sinällään ap toi 'oon mäki kieltänyt sitä'- ei oikeen oo mikään puolustus, mikä suhde toi oikeen on?

Käykö miehes muuten ite ulkona missään? Kui usein?
Tuo tilanne kuulostaa aika oudolta miusta, tokihan itekin oon joskus sanonut miehelle että en oikeen tykkäis jos se lähtis jonnekin, mut sillon on ollut joku syykin siihen, esim.ite kipeenä enkä jaksas yksin lapsia kattoa tms.
Ja mies tajuaa nykysin jo itekin sanoa kavereilleen ei, jos on ollut vasta lähiaikoina jossain.
Mie oon meillä se, joka ei oikeen osaa lähteä ulos ja miehen pitää patistella.

Yhteistyössä