Voi vit.... kun pistää vihaksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
Veljeni ex-eukko.
Mun velihän kuoli päivälleen vuosi sitten, ja mitä tekee tämä exä?? Soittaa meidän äitille ja haukkuu äiteen pystyyn siitä, ettei soittanut veljeni lapsille juuri tänä päivänä. MIT VIT??? :o |O Lapsille isänsä kuolema oli todella raskas, äitille todella raskas niin minkä ihmeen takia asiasta pitäisi soitella ja kääntää veistä haavassa; "että no miltäs tuntuu, kun isänne kuolemasta on tasan vuosi?"

Mä en saatana käsitä!!!!! |O |O

Äiti ihan rikki, kun tää eukko - taas kerran - haukkuu äidin pataluhaksi.

Mä en tajua sitäkään, kun veljeni ja tää eukko erosivat jo kymmenisen vuotta sitten, että mikä helevetti sen persettä kaivelee tässä asiassa?

Jos se olisi iskuetäisyydellä, vetelisin pataan huolella!! |O |O

No ehkä tuo nainen ei oikein muuta keksi purkaakseen pahaa oloaan. Toivottavasti äitisi tuntee ex-miniänsä niin hyvin ettei suotta enempää pahoita mieltään. Raskasta varmasti tuollainen kaikille kun on läheisestä kyse ja hänen kuolemaansa liittyvistä asioista.

Mun mummulla on tapana pitää isän kuolinpäivänä ja jouluaattona tälläiset itkijäiset. Eli hän soittaa mulle ja itkeä tirskuttaa omaa oloaan ja tuskaansa ja vetää minut siihen mukaan.

Kyllä mä isää ajattelen mutta en syökse itseäni ihan sekopäiseksi itkijäksi ja mua lähinnä ärsyttää mummun purkaukset.

Mutta suru on vaikeaa, sitä on paha mennä sanomaan miten oikeasti kuuluu surra ja muistella.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
No ehkä tuo nainen ei oikein muuta keksi purkaakseen pahaa oloaan. Toivottavasti äitisi tuntee ex-miniänsä niin hyvin ettei suotta enempää pahoita mieltään. Raskasta varmasti tuollainen kaikille kun on läheisestä kyse ja hänen kuolemaansa liittyvistä asioista.

Ymmärrän, että tämä tulee ensimmäisenä mieleen, ettehän tunne tapausta.
Minä sen sijaan tunnen ja tiedän (20 vuoden ajalta) ja todellakin tiedän, ettei tarkoituksenaan ole purkaa surua...
Tää nainen on sairas ja käyttää lapsia pelivälineinään mummoa vastaan. Jos ei mummo lähetä rahaa lapsenlapsillee tasaisin väliajoin, tulee tämmöinen soitto AINA.

Mikseiköhän äitee vaihda numeroaan? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
:( ikävää.
:hug: voimia teille edesmenneen veljesi läheisille. Vuosipäivä nostaa kipua pintaan varmaan entisestään. :hug:

Kiitos kaikille.

Äidille veljeni kuolema oli raskain. Ja sitten tää älypää tekee tämmöisen tempun |O

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

Minä sen sijaan tunnen ja tiedän (20 vuoden ajalta) ja todellakin tiedän, ettei tarkoituksenaan ole purkaa surua...
Tää nainen on sairas ja käyttää lapsia pelivälineinään mummoa vastaan. Jos ei mummo lähetä rahaa lapsenlapsillee tasaisin väliajoin, tulee tämmöinen soitto AINA.

öö...miksi isovanhempien pitäis jotain rahaa lähettää? lapsille jotka on jo kuitenki jo isoja, ei pikkulapsia...hyvin sulatan sen että kerran vuodessa tai kahdesti, vaikka jouluna ja synttäriksi joku pieni muistaminen...mut että vähän väliä???eiköhän se ole sen äidin tehtävä elättää pesueensa eikä mummon omasta eläkkeestään. tallaisin sen naisen jalalle jos sattuisin tarpeeksi lähelle todistamaan tuollaista jorinaa.

Jos ei halua vaihtaa numeroaan niin laittais edes tuon ex-miniän numeron numeroseulontaan. Tai muuten vain jättäis vastaamatta hänen soittoihinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja yksi päivässä:
öö...miksi isovanhempien pitäis jotain rahaa lähettää? lapsille jotka on jo kuitenki jo isoja, ei pikkulapsia...hyvin sulatan sen että kerran vuodessa tai kahdesti, vaikka jouluna ja synttäriksi joku pieni muistaminen...mut että vähän väliä???eiköhän se ole sen äidin tehtävä elättää pesueensa eikä mummon omasta eläkkeestään. tallaisin sen naisen jalalle jos sattuisin tarpeeksi lähelle todistamaan tuollaista jorinaa.

Aivan, juuri näin. Kiitos tuesta. Mulla meinaan semmoinen tunne, että jos näen tämän eukon suojatiellä - ajan yli
:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Jos ei halua vaihtaa numeroaan niin laittais edes tuon ex-miniän numeron numeroseulontaan. Tai muuten vain jättäis vastaamatta hänen soittoihinsa.

No sepä se. Mites tuo numeroseulonta, eikös sen saa ihan puhelimesta laitettua?

Alkuperäinen kirjoittaja yksi päivässä:

Aivan, juuri näin. Kiitos tuesta. Mulla meinaan semmoinen tunne, että jos näen tämän eukon suojatiellä - ajan yli
:kieh:

No sepä se. Mites tuo numeroseulonta, eikös sen saa ihan puhelimesta laitettua?

Saa puhelimesta valittua ihan yksittäisen numeron. Ainakin mun nokialaisessani löytyy kohdasta Valikko -> Puhelinluettelo -> Numeroseulonta.

Saa puhelimesta valittua ihan yksittäisen numeron. Ainakin mun nokialaisessani löytyy kohdasta Valikko -> Puhelinluettelo -> Numeroseulonta.

Ok, kiitos tästäkin.

Täytynee laitella tuo äitille. Luulen, ettei laita pahakseen...

Yhteistyössä