voi vitalis( valitusta hammaslääkäristä)

perämaan emäntä

Aktiivinen jäsen
28.05.2007
4 430
0
36
kävin pari kk sitte hammaslääkärissä, palanen lähtenyt takashampaasta no eivät saaneet puutumaan 6 ruiskeen jälkeen joten väliaikainen paikka tilalle. eilen kävin sitte uudelleen laittoivat jotain toista puudutetta jossa adrenaliinia, 4 ruiskeen jälkeen puutu ja saivat laitettua hampaaseen paikan, noh nyt siihen koskee sekä kylmä et kuuma ja sil ei kärsi purraa kun sattuu, ja tästä lystistä jouduin vielä maksamaan reippaasti yli 50 e :kieh: :headwall:
kauhee hammalääkäri pelko mulla, tärisin penkissä kuin haavanlehti mut kait ne vaan on uudelleen mentävä sinne :'(

Eivät sitte rauhottavaa antaneet?

Mie käväsin maanantaina hampparin puheilla ja heti kättelyssä sanoin et mie pelkään sitte teidän ammattikunnan edustajia aivan tolkuttomasti. Otti huomioon tän seikan koko hoidon ajan ja antoi jopa puudutuksen hammaskiven poiston ajaksi.
Tuokin ihan sen takia, et mulla alko vihlomaan hampaita ihan tolkusti kun yhden hampaan käsitteli ja toisekseen mie en tosiaankaan halua tuntea yhtään mitään käsittelyn aikana.
Tsemppiä siulle, jos joudut uudestaan menemään. Mulla on maanantaina taas käynti edessä...ja jossain vaiheessa 3:n hampaan poisto edessä. :(

Ainahan ronkittu hammas on päivän pari kipeä. Ite kävin hammaslääkärissä maanantaina ja vielä tiistaina huomas että jotain on tehty (kolotti, jäyti jne.) mutta nyt ei enää mitään. :hug:

joo mulla kans saattaa olla niin että aijemmin hampaaseen ei ole koskenut mut sitten kun käy hammaslääkärissä ja esim paikkaavat, hampaaseen koskee kylmä ja kuuma muutamia päiviä. mut se menee ohi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Eivät sitte rauhottavaa antaneet?

Mie käväsin maanantaina hampparin puheilla ja heti kättelyssä sanoin et mie pelkään sitte teidän ammattikunnan edustajia aivan tolkuttomasti. Otti huomioon tän seikan koko hoidon ajan ja antoi jopa puudutuksen hammaskiven poiston ajaksi.
Tuokin ihan sen takia, et mulla alko vihlomaan hampaita ihan tolkusti kun yhden hampaan käsitteli ja toisekseen mie en tosiaankaan halua tuntea yhtään mitään käsittelyn aikana.
Tsemppiä siulle, jos joudut uudestaan menemään. Mulla on maanantaina taas käynti edessä...ja jossain vaiheessa 3:n hampaan poisto edessä. :(

ei ees puhuneet mistään rauhoittavista, sanoivat vaan et jos eivät saa puutumaan niin lähettävät kysiin sinne polille.

Yhteistyössä