V "vieraana" Vieras 19.01.2013 #1 saako ollenkaan?? Paljonkohan maksaa yksityisellä hammaslääkärillä korjaus, suunnilleen..?
P Plööö Vieras 19.01.2013 #4 Itselläni lohkesi keskiviikkona etuhammas. Torstaina sain päivystysajan kunnalliseen, jossa hammas hiottiin tasaiseksi. Yksityisten hinnat löydät firman nettisivulta
Itselläni lohkesi keskiviikkona etuhammas. Torstaina sain päivystysajan kunnalliseen, jossa hammas hiottiin tasaiseksi. Yksityisten hinnat löydät firman nettisivulta
V "vieras" Vieras 19.01.2013 #5 [QUOTE="vieraana";27906566]saako ollenkaan?? Paljonkohan maksaa yksityisellä hammaslääkärillä korjaus, suunnilleen..?[/QUOTE] joku hampaita jos lohkeaa... eikös se maksa sikana. Minulla on kovat hampaat ja eikä reikiä!
[QUOTE="vieraana";27906566]saako ollenkaan?? Paljonkohan maksaa yksityisellä hammaslääkärillä korjaus, suunnilleen..?[/QUOTE] joku hampaita jos lohkeaa... eikös se maksa sikana. Minulla on kovat hampaat ja eikä reikiä!
A ap kiittää Vieras 19.01.2013 #6 OK, kiitos kaikille vastanneille :flower: Eipähän tartte viettää toista unetonta yötä ja murehtia asiaa. Täytyy maanantaina soittaa kunnalliselle...
OK, kiitos kaikille vastanneille :flower: Eipähän tartte viettää toista unetonta yötä ja murehtia asiaa. Täytyy maanantaina soittaa kunnalliselle...
H Hampurissa käynyt Vieras 19.01.2013 #7 Yksityisten hinnoista puhutaan kamalia. Minulle yksityinen rakensi katkenneen tilalle kokonaan uuden hampaan. Juurihoitoineen kaikkineen hiukan päälle kaksisataa, kun ottivat Kelan korvauksen suoraan hinnasta pois.
Yksityisten hinnoista puhutaan kamalia. Minulle yksityinen rakensi katkenneen tilalle kokonaan uuden hampaan. Juurihoitoineen kaikkineen hiukan päälle kaksisataa, kun ottivat Kelan korvauksen suoraan hinnasta pois.