Voi vittu mikä päivä ollut

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
Siis karmaiseva |O |O

vettä tulee kun esterin perseestä koko päivän, jopa 45min oltiin tuolla ulkona kahden riiviön kanssa, lupasin aamulla ettei päiväunia tarvii nukkua kun nukkuivat niin myöhään, ja että saan ne illalla ajoissa maate kun huomen taas tarhapäivä. No, meno ollut sen mukaista, tuolla ne nyt sängyissään ovat ja taidan mäkin olla tasaraha kohta.

Onneks huomen pääsee töihin lomailemaan B)

Mites muiden sunnuntait sujuneet?

Syvältä ollut täälläkin.

Kaksi nuorinta käytin lääkärissä (mukana tietty kolmaskin) , kaukana ei ole enään molempien kuskaus sairaalaan nesteytykseen, tulehdusarvot kuitenkin ok joten saimme kotiutua.
Minä olen niin väsynyt että matkalla (lääkäriin matkaa 20km) teki mieli jäädä bussipysäkille parkumaan.
Nyt tekisi mieli karata kotoa ja tulla takaisin kun kaikki ovat terveenä.

eks teil ollu just hyvä päivä?? :o :heart: :D
me oltiin esikoisen kanssa jumppakisoissa koko päivä ja poikettiin kotimatkalla vielä me&i-kutsuilla =) ei oo sade haitannut.. mies ja kuopus olivat ulkoilleet pitkät pätkät, oli sade välillä tauonnutkin.. mut sullahan tulee rauhallinen ilta =)

Nytkis

Mä käyn niin fiiliksen mukaan :D Ei kun siis nypykät olleet koko illan aivan... |O kauhee nujakka koko ajan ja mä raivaan hiki hatussa niiden huonetta ja menee ½tuntia niin siellä taas kun pommin jäljiltä |O

Mutta onneks löysin huutiksesta armaalle miehelleni, tai siis tässä tapauksessa mulle, piristettä makkariin :headwall:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=76233665

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Nytkis

Mä käyn niin fiiliksen mukaan :D Ei kun siis nypykät olleet koko illan aivan... |O kauhee nujakka koko ajan ja mä raivaan hiki hatussa niiden huonetta ja menee ½tuntia niin siellä taas kun pommin jäljiltä |O

Mutta onneks löysin huutiksesta armaalle miehelleni, tai siis tässä tapauksessa mulle, piristettä makkariin :headwall:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=76233665

ei tsiisus :o :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
piristettä tosiaan :laugh:
ja don't I know, että sä käyt ihan fiiliksen mukaan,
sul on mun luonto :D :D

no ei ainakaan kiroillen. Ilma on se mikä on ja sille ei voi mitään. Flunsassa tässä ollaan ja taidan olla huomenna pois töistä ensimmäisen kerran itseni vuoksi 10 vuoteen....

Tylsistyttää ja ketuttaa. Rahat on loppu kun en muistanu siirtää parin laskun eräpäivää, joten saa nähä mitä puuhaa keksin alkuviikkoon... Joko siivoon raivopäänä tai sit makaan soffalla koomassa :whistle: Salille en siis taida mennä kun en jaksa maksaa bussilippua nuista vikoista rovoista.
Ja ihan oma moka tämä tilanne, vähän ois voinu olla hereillä |O |O |O |O

Yhteistyössä