ku musta on kivempi palauttaa ne puhtaina..sattu nyt sit vaa nii et yhden tytön känny meni pesukoneeseen!!VITTU!Ei mul nyt olis varaa ostaa uutta..mut rehellinen täytyy olla...perkele.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:E mä pesisi toisten vaatteita, jokainenvanhepi pesee itse oman lapsenssa vaatteeta ja jolloin ei tarvitse korvata kännyjä ym
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:E mä pesisi toisten vaatteita, jokainenvanhepi pesee itse oman lapsenssa vaatteeta ja jolloin ei tarvitse korvata kännyjä ym
jep jep..miten mä en oo yhtää yllättynyt sun vastauksesta..haluisiksä pussillisen paskavaatet takasa ku lapses ollu jossain yötä?
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:E mä pesisi toisten vaatteita, jokainenvanhepi pesee itse oman lapsenssa vaatteeta ja jolloin ei tarvitse korvata kännyjä ym
jep jep..miten mä en oo yhtää yllättynyt sun vastauksesta..haluisiksä pussillisen paskavaatet takasa ku lapses ollu jossain yötä?
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:E mä pesisi toisten vaatteita, jokainenvanhepi pesee itse oman lapsenssa vaatteeta ja jolloin ei tarvitse korvata kännyjä ym
Haluaisin, ehdottomasti.
Pesen itse omien lasteni pyykit, tottakai...
Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:En kyl pesis muksujen kavereiden vaatteita, enkä tosiaankaan odota, että joku heidän vaatteitaan yökylillä pesis...![]()