Voi vittujen kevät mä vaan sanon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
Esikoisen opettaja soitti ja hyvä niin.Esikoinen oli koulussa kertonut et eilen ylä-aste ikäiset pojat oli tarjonnu meidänkin jätkälle tupakkia tuolla luistelukentällä ja tää pässi oli myös sitten maistanut. :headwall: Eilen nimittäin kun mä jätkän huusin kotia näin kyllä et siellä istu penkillä jätkiä tupakka suussa,mutta että tarjoovat vielä ekaluokkalaisellekkin. :o |O Perkele jos vielä tulevat niin käyn kyllä sanomassa pari valittua sanaa.. :headwall: |O

No minä kyllä henk.koht selvittäisin ketkä ne tarjoavat oli ja vaatisin päitä pölkylle. Johan sitä pitäs järjen sanoa ettei sitä tupakkaa tarjota noin pienelle, kun ei se sinne yläasteikäisenkään suupieleen kuuluisi. Ja vanhemmille tiedottaisin myös :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
No minä kyllä henk.koht selvittäisin ketkä ne tarjoavat oli ja vaatisin päitä pölkylle. Johan sitä pitäs järjen sanoa ettei sitä tupakkaa tarjota noin pienelle, kun ei se sinne yläasteikäisenkään suupieleen kuuluisi. Ja vanhemmille tiedottaisin myös :wave:
Oli jo pimeetä etten nähny minkänäköisiä nää tyypit olivat ja istuivat niin kaukana,mutta aion tuolle esikoiselle sanoa et jos ilmaantuvat kentälle esim.tänään tulee heti meille sanomaan.. |O

Eikö opettaja ollu nähny tilannetta tai tuntenu ketä kyseiset tyypit oli? Pistäisin kyllä opettajankin ns. koville selvittämään tilannetta ja informoimaan muitakin oppilaiden vanhempia, tiedä miten monelle kyseiset järjenjättiläiset on tupakkaa tarjonnu :o :$

Eikö opettaja ollu nähny tilannetta tai tuntenu ketä kyseiset tyypit oli? Pistäisin kyllä opettajankin ns. koville selvittämään tilannetta ja informoimaan muitakin oppilaiden vanhempia, tiedä miten monelle kyseiset järjenjättiläiset on tupakkaa tarjonnu :o :$
Tää tapahtu eilen illalla ei siis kouluaikana. :/

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Tää tapahtu eilen illalla ei siis kouluaikana. :/

kyllä voi vitsit, toivottavasti saatte kiinni moiset pölkkypäät! Ja harmi että noin pienet on vielä niin himputin helposti vietävissä ja ikävä kyllä ne isommatkin sen tietää :(

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Paha arvostella lapsia kun itekkin polttaa.

Mä itse myös nain, kiroilen, valvon aamuun asti ja juon joskus alkoholia. Lapseni eivät siltikään tee mitään noista. Lapset on lapsia, aikuiset aikuisia, ja mikä on aikuiselle sopivaa ei ole sitä lapselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Mä itse myös nain, kiroilen, valvon aamuun asti ja juon joskus alkoholia. Lapseni eivät siltikään tee mitään noista. Lapset on lapsia, aikuiset aikuisia, ja mikä on aikuiselle sopivaa ei ole sitä lapselle.

On se noinkin..mutta kyllähän lapsi herkemmin tarttuu tuollaisiin tupakkitarjouksiin kun on nähnyt esimerkkiä kotoa. Ei sillä, siltikin on syytä pöllyttää ne teinit.

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mä arvasin et tää menee tähän. :headwall: Jos vanhemmat polttaa niin on ok että lapsikin maistelee röökiä jo 7-vuotiaana. :saint:

Kun vanhemmat polttaa,suurella todennäköisyydellä lapsetkin alkaa ,ennemmin tai myöhemmin,valitettavasti.Kun olet selvittänyt näiden järjenjättiläisten vanhemmat,tule kertomaan moni niistä polttaa,veikkaus 100%!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

aikuinen ihminen itse päättää polttaako vai ei.. lapset on pikkuisen eri asia!!!
Toki niin on mutta kun sen mallin näkee kotona jo niin se on helpompi itsekin pössytellä.Ja juu minä myös tupakoivana olen lapsilleni huono esimerkki.

Niin totuus kuitenkin on, ette ole koko ajan lapsenne rinnalla kulkemassa. Puhukaa asioista kotona ja vahvistakaa lapsenne itsetuntoa. Opettakaa lasta olemaan vahva ja lähtemään tilanteista pois. Tarjolla on nykyään erinäistä tavaraa ja houkutinta lasten kotimatkan varrella ja vapaa-ajassa.

Yhteistyössä