Voi vittujen kevät mä vaan sanon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Paha arvostella lapsia kun itekkin polttaa.
Mä arvasin et tää menee tähän. :headwall: Jos vanhemmat polttaa niin on ok että lapsikin maistelee röökiä jo 7-vuotiaana. :saint:

Kun vanhemmat polttaa,suurella todennäköisyydellä lapsetkin alkaa ,ennemmin tai myöhemmin,valitettavasti.Kun olet selvittänyt näiden järjenjättiläisten vanhemmat,tule kertomaan moni niistä polttaa,veikkaus 100%!
Ei se nyt aina noinkaan mene että jos vanhemmat polttaa niin automaattisesti lapset perässä.Vaikka mun äitini poltti kauan sitten(lopettanut jo monta vuotta sitten) eipä mun pikkusisko oo koskaan edes röökiä maistanut.

Mä arvasin et tää menee tähän. :headwall: Jos vanhemmat polttaa niin on ok että lapsikin maistelee röökiä jo 7-vuotiaana. :saint:

Kun vanhemmat polttaa,suurella todennäköisyydellä lapsetkin alkaa ,ennemmin tai myöhemmin,valitettavasti.Kun olet selvittänyt näiden järjenjättiläisten vanhemmat,tule kertomaan moni niistä polttaa,veikkaus 100%!

hahhah...äläpä yleistä!!! Mä tunnen monta miestä ja naista, joitten vanhemmat polttaa ja nämä aikuiset lapset ei polta. Joten eipä pidä paikkaa toi 100%.

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:

hahhah...äläpä yleistä!!! Mä tunnen monta miestä ja naista, joitten vanhemmat polttaa ja nämä aikuiset lapset ei polta. Joten eipä pidä paikkaa toi 100%.

Mistä mä sitten mallini oon saanu kun mun vanhemmat ei polta :o

Oliskohan joku yläastelainen pakottanu :whistle:

mun vanhemmat ei polta ja silti mä poltan, oon 16v ja sillä ei mielestäni ole mitään väliä polttaako vanhemmat, enemmänkin kaverit siihen vaikuttaaa...

Tuli mieleen tälläinen juttu, jonka isäni kertoi minulle joskus. Isäni nimittäin kertoi minulle joskus, että jollekin hänen sukulaismiehelleen (oliko se nyt setä tai eno) oli tarjottu tupakkaa tämän ollessa 3-vuotias ja tarjoana
olivat aikuiset miehet! Lisäksi isäni kertoi, että kyseinen sukulainen oli sitten alkanut polttamaan tupakkaa 3-vuotiaasta lähtien. Eli osattiin sitä ennen vanhaankin tarjota lapsille tupakkaa.

Yhteistyössä