|O |O |O Myö kun muutettiin elokuun alussa, ni postin kautta meni Elisalle suoraan tieto uudesta osoitteesta. Soitettiin vielä perään ja varmistettiin, ni olivat päivittäneet osoitetietomme. Koko syksyn aikana ei oo Elisalta tullu kännykkälaskua ja oon tosi monta kertaa koittanu soittaa asiakaspalveluun, mut eipä sinne pääse läpi. Tiistaina tuli sit 74?:n lasku, jossa eräpäivä tänään!
Soitin samantien Elisalle, et ku siin oli kaks laskua yhdessä, et edes sitä edellistä ei ollu miulle tullut. Ja tää uusikin oli mennyt vanhaan osoitteeseen
Sovittiin sit, et ku muuten ois ollu vaan 2 päivää maksuaikaa, ni siirrettiin eräpäivä kuun loppuun. Tänään sit tuli Elisalta kirje, et 5?:n maksusopimusmaksu (eli kun siirrettiin laskun eräpäivää) sisällytetään seuraavaan laskuun ja lisäksi veloittavat korkolain mukaista viivästyskorkoa alkuperäisestä eräpäivästä lukien
|O On kyll tuo Elisa niin paska ja vaihtuu samantien kesällä pois toiseen operaattoriin, kunhan tuo kytkykauppa vaan miulta loppuu. Voinko vaatia sen viivästyskoron poistamista, kun niiden mokahan tuo on, etten ollu saanu laskua ajoissa, enkä koko edellistä laskuakaan!?! |O