Voi vitun Elisa!!

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
|O |O |O Myö kun muutettiin elokuun alussa, ni postin kautta meni Elisalle suoraan tieto uudesta osoitteesta. Soitettiin vielä perään ja varmistettiin, ni olivat päivittäneet osoitetietomme. Koko syksyn aikana ei oo Elisalta tullu kännykkälaskua ja oon tosi monta kertaa koittanu soittaa asiakaspalveluun, mut eipä sinne pääse läpi. Tiistaina tuli sit 74?:n lasku, jossa eräpäivä tänään! :o Soitin samantien Elisalle, et ku siin oli kaks laskua yhdessä, et edes sitä edellistä ei ollu miulle tullut. Ja tää uusikin oli mennyt vanhaan osoitteeseen :o Sovittiin sit, et ku muuten ois ollu vaan 2 päivää maksuaikaa, ni siirrettiin eräpäivä kuun loppuun. Tänään sit tuli Elisalta kirje, et 5?:n maksusopimusmaksu (eli kun siirrettiin laskun eräpäivää) sisällytetään seuraavaan laskuun ja lisäksi veloittavat korkolain mukaista viivästyskorkoa alkuperäisestä eräpäivästä lukien :o |O On kyll tuo Elisa niin paska ja vaihtuu samantien kesällä pois toiseen operaattoriin, kunhan tuo kytkykauppa vaan miulta loppuu. Voinko vaatia sen viivästyskoron poistamista, kun niiden mokahan tuo on, etten ollu saanu laskua ajoissa, enkä koko edellistä laskuakaan!?! |O
 
jos tuo kytkykauppa ottaa nuppiin, niin tee elisalle reklamaatio, voit mahdollisesti sen jälkeen maksaa puhelimen loppusumman kerralla, saat puerettua kytkyn ja sim-lockin ja voit näin ollen vaihtaa liittymää ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
jos tuo kytkykauppa ottaa nuppiin, niin tee elisalle reklamaatio, voit mahdollisesti sen jälkeen maksaa puhelimen loppusumman kerralla, saat puerettua kytkyn ja sim-lockin ja voit näin ollen vaihtaa liittymää ;)

Sehän tässä eniten ärsyttää, et en usko, et pystyisin maksamaan kerralla koko loppusummaa, joten pakko kittuutella tuonne heinäkuun loppupuolelle asti..Perkules!

|O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
jos tuo kytkykauppa ottaa nuppiin, niin tee elisalle reklamaatio, voit mahdollisesti sen jälkeen maksaa puhelimen loppusumman kerralla, saat puerettua kytkyn ja sim-lockin ja voit näin ollen vaihtaa liittymää ;)

Sehän tässä eniten ärsyttää, et en usko, et pystyisin maksamaan kerralla koko loppusummaa, joten pakko kittuutella tuonne heinäkuun loppupuolelle asti..Perkules!

|O

paljo maksat puhelimesta kuussa? ilmeisesti aika paljon, jos on niitä ihan ensimmäisiä kytkyjä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
jos tuo kytkykauppa ottaa nuppiin, niin tee elisalle reklamaatio, voit mahdollisesti sen jälkeen maksaa puhelimen loppusumman kerralla, saat puerettua kytkyn ja sim-lockin ja voit näin ollen vaihtaa liittymää ;)

Sehän tässä eniten ärsyttää, et en usko, et pystyisin maksamaan kerralla koko loppusummaa, joten pakko kittuutella tuonne heinäkuun loppupuolelle asti..Perkules!

|O

paljo maksat puhelimesta kuussa? ilmeisesti aika paljon, jos on niitä ihan ensimmäisiä kytkyjä..

Puhelinta ja liittymää semmoset 35?/kk
En muista pelkkää puhelimen osuutta

 
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
mua kans niin sylettää toi elisa,,,tietokoneeseen vaihettiin operaattoria,mutta meilki kytkyt niin vielä vuosi pitää kärsiä,,,laskut tulee miten sattuu,,,

EN ymmärrä, et miten se on saanu koko laskutussysteemin noin sekaisin...nyt tuli viel ilmoitus, et aikovat laskuttaa 3 viikon välein nuo vanhat laskut, et ens vuoden alusta pääsis normirytmiin laskujen kanssa...mut kummastuttaa kuitenkin, et miten ne saa ne laskutettua, ku eihän tässä oo tätä vuotta enää ku reilu kk jälellä ja meinaavat laskuttaa syys-joulukuun ajan laskut...ja siis kolmen viikon välein?!?!Eihän ne mitenkään kerkiä ens vuoden alkuun mennessä noin tekemään...

 
siel on ollut se laskutussysteemi sekasin kesästä saakka, kun uudistivat laskutusjärjestelmän. Mua tympäsee kans, ku laskut tulee miten sattuu jne. Vaihtoon menee minunkin liittymä!
 
Jos kerta on niiden moka, niin eivät voi laskuttaa sulta mitään ylimääräisiä kuluja. Ota yhteys asiakaspalveluun! Laita vaikka s-postia, jos et jaksa jonottaa puhelimella. (tosin mulle vastattiin kolmen viikon päästä, että odotus sekin...)
 
muutettiin 12/06, Elisan pitäisi saada osoitteenmuutokset väestörekisteristä suoraan. Laitoin asian tiimoilta 3 sähköpostia,päivitin tietojani kahdesti omien elisa sivujen kautta ja jonotin asiakaspalveluun viikon aikana yht. 3,5h. Saivat osoitteemme vaihdettua 10/07.

Ihan hanurista koko lafka. Kytky kun loppuu 05/08 irtisanon liittymäni heti enkä enää IKINÄ asioi heidän kanssaan.
 
Soitimpa taas Elisalle ja pääsinkin läpi laskutuspuolen kautta. Hyö poitivat viivästyskoron sekä maksusopimusmaksun, kun kerta heidän moka... Ja kyseli vielä, että onkos meillä muita liittymiä perheessä ja onko nekin Elisan ja onko nettiä ja onko sekin Elisan.. Ja kun ei ollut Elisan, ni kiinnostaisiko vaihto.. siinä vaiheessa laukaisin suoraan, et seuraava vaihto mitä tehdään, on kesällä Elisalta pois, kun tympii tää jatkuva toimimattomuus ym...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ratkaisu on suoraveloitus:
Laita laskut suoravelotukseen, niin ei tarvitse murehtia muutoista yms. virityksistä.

NO empä viitsi, kun ei aina tiedä, milloin on rahaa tilillä ja varsinkin nyt kun laskut tulevat 3 viikon välein, ni en halua, et menee tililtä suoraan, ku joudutaan sumplimaan niiden laskujen kanssa, kun en tiiä, et miten onnistutaan maksamaan noin usein...

 
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
meille ei ole 3-4 kuukauteen tullut elisalta nettilaskua. Tietoturvapalvelun lasku vain tulee :o

Meillä ihan sama juttu! Just eilen mietittiin miehen kans et millonhan postiluusta kolahtaa oikeen jättilasku, kun ei ole nettilaskua tullut yli puoleen vuoteen.. joka kuukausi tulee vain toi tietoturvapalvelun lasku..
 
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
meille ei ole 3-4 kuukauteen tullut elisalta nettilaskua. Tietoturvapalvelun lasku vain tulee :o

meillä oli näin vuoden alussa tai oikeammin jo itseasiassa tasan vuos sitten...lokakuun lasku oli viimenen ja uutta laskua ei kuuluntu..otettiin yhteyttä meilillä,soittamalla(ei päässyt läpi parissa tunnissa tai verkkovika)..
Suivaannuin siitä niin pahasti että kuluttaja-asiamiehelle laitoin yhteyttä..ottivat sinne päin ja elisa lupas laittaa laskua mut ei mitään kuulunu ja taas kuluttaja-asiamieheen yhteyttä ja sama virsi elisalta..5kk:n jälkeen sieltä tuli lasku kerralla korkoineen :kieh:
veettuinnun siitä ja hieman piikikkään korrektista laitoin meiliä sekä kuluttaja-asiamiehelle että elisalle ja yli puolet saatiin laskutuksesta anteeksi plus irtisanomis maksu ilmaiseksi...

ja ei ikuna enää elisaa..
 

Yhteistyössä