Voi vitunvitunvitun VITTU!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aa ja pee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aa ja pee

Vieras
Äijä lähti sit töihin ja onnistu nappaan mukaansa mun pankkitunnukset ja S-pankkikortin. No, onneks kerkesin sulkeen tunnukset ajoissa ja S-tililläkään ei oo ku pari kymppiä. Joten pahempaa vahinkoo ei kerenny tapahtumaan. Tosin oma tili sillä taitaa siis olla tyhjänä, kun piti yrittää mun tiliin päästä käsiks..
Tää oli niiiiiiiin viimenen niitti, ei tartte äijän tulla enää kotiin. VITTU, oon kyllä nyt niin raivoissani!

Se on sit niinku pakko alkaa yksinhuoltajaks, en ton ukon touhuja jaksa enää tippaakaan.

VITTU!

[QUOTE="vieras";28882207]Taas ne lääkkeet ottamatta? Koitahan nyt skarpata niiden lääkkeiden kanssa, niin vois onnistua noi provoilutkin paremmin, jooko? ;)[/QUOTE]

Koita itse vaan skarpata niiden omien lääkkeittesi kanssa. Yleensä tollaset muiden lääkityksestä huolehtijat ovat itse niitä, joilla se lääkitystarve on suurin.

• Tykkää
Reactions: rops
Minä kun olen kuvitellut, että perhe olisi jotenkin niin kuin yhteistalous.

Joo, niin minäkin.. Mutta kun toinen pelaa ja ryyppää kaiken mihin käsiks pääsee, niin pakko yrittää pitää edes omasta tilistä kiinni, että jäis jotain elämiseenkin...

Jos nyt koittaisin vaikka vähän rauhallisemmin selittää.. Äskein oli pikkuinen raivonpurkaus.
Miehellä siis paha peliongelma, jonka kanssa olen yrittänyt elää jonkun aikaa. Välillä menee hyvin, välillä ei niinkään. Mut nyt mulla vaan tuli mitta täyteen. mies on kyllä yrittänyt hakea apua ongelmaansa, mut nähtävästi aika heikolla menestyksellä.

En vaan pysty elään enää hetkeekään tuon ihmisen kanssa johon ei voi tippaakaan luottaa.

Voin antaa vinkin: äijä hoitoon tai ulos yhteisestä arjesta. Mikäli lapsia on, välittömästi! Sen pienemmillä traumoilla pääsette kaikki! Riippuvuudet harvoin itsekseen paranevat, ennemmin pahenevat!

[QUOTE="Mamma";28882317]Voin antaa vinkin: äijä hoitoon tai ulos yhteisestä arjesta. Mikäli lapsia on, välittömästi! Sen pienemmillä traumoilla pääsette kaikki! Riippuvuudet harvoin itsekseen paranevat, ennemmin pahenevat![/QUOTE]

Niinpä.. Mä en tajua, miksi mä en ole jo pistänyt sitä pihalle.. Oon vaan yrittänyt ymmärtää ja jaksaa ja vahtia lompakkooni..
Mua vaan pelottaa ihan hirveesti, miten mä tulen jaksamaan kolmen pienen lapsen kanssa yksinäni.. Ja rahattomana.. Oon onnistunut omatkin luottotietoni menettämään yrittäessäni korjata miehen hölmöilyjä.
Että sitä voikin olla idiootti.

Ero varmaan paras mahdollinen ratkaisu, jos omassa kotonaan pitää pankkitunnuksensakin piilottaa. Niin minä ainakin tekisin.

Ei meidänkään suhdella luottamuksellaan loista, mutta silti aika kaukana tuollaisesta.

Yhteistyössä