Voi voi, on se niin rankkaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äet

Vieras
Tuolla miehellä nimittäin.

Aamulla nukkui pitkään. Söi ja joi rauhassa, luki lehteä ja istui netissä. Sitten lähti kaverinsa kanssa toiseen kaupunkiin puolihuvikseen. Tuli kotiin klo 18 maissa. Istui sohvan nurkkaan torkkumaan, kun oli ollu niiiin rankka päivä. Söi valmiin ruuan, joi kahvit, jatkoi torkkumista. Lähti sit tuossa puol tuntia sitten alakertaan puuhailemaan. Just kun lapset aloitti iltashow'n, nuorimmainen jollotti kurkku suorana loukattuaan ylähuulen oven pieleen, jne. No minäpä hoidin lapsien iltapalat, -pesut ja nukuttamisen. Sen lisäksi, että olin päivän heidän kanssaan käytännössä yksin, laitoin ruuan x2, pesin pyykkiä, viikkasin kuivat kaappiin, hoidin tiskit, kävin kaupassa, leivoin, kävin lenkillä, jne.

Tässä odottelen vielä päivän viimeisen pyykkikoneellisen pesevän loppuun, että voin nekin ripustaa kuivamaan. Sitten pitääkin lähteä alakertaan miehen avuksi autotallin tyhjennykseen, kun siellä alkaa maanantaina remontti...

Meillä menee just samalla tavalla. Voi paska kun mua ärsyttää aina illalla. Miksi he..tti minä oikein passaan miestäni. Mutta ainakin minä olen niin avuton ja säälittävä että minua voi jopa puolisoni käyttää tälleen hyväksi!

[/quote]

eikös? Varmaan pitäs laittaa äitinsä luo lepokotiin huilaamaan, että jaksaa taas.

[/quote]

tässä on ajatusta, mieshän saattaqa uupua tuolla menolla *pyrsk*

Voimia ja haleja ap n miehelle, ap pärjäilee hyvin ilmankin :o

eikös? Varmaan pitäs laittaa äitinsä luo lepokotiin huilaamaan, että jaksaa taas.

[/quote]

tässä on ajatusta, mieshän saattaqa uupua tuolla menolla *pyrsk*

Voimia ja haleja ap n miehelle, ap pärjäilee hyvin ilmankin :o
[/quote]

Hi hih hiii :D

Yhteistyössä