H
"Hevoshullu"
Vieras
Muutettiin ihanaan vanhaan rintamamiestaloon taajaman ulkopuolelle. Pihaa riittää, metsää ja peltoa ja kaikkea. Ja pihalla monta piharakennusta tyhjän panttina.. Niinpä niin, mä oon monta kertaa jo käynyt tuolla vanhassa kanalassa haaveilemassa sinne pari pientä hevosta/ponia :ashamed: Sähköt sinne tulee, ja seinätkin on pystyssä mutta muuten se kyllä vaatis jotain. Siellä on maalattia, sen kun kaivais pois niin korkeutta tulis tarpeeksi. Tilaa on kahdelle reilun kokoiselle karsinalle, ja sittenkin jäis vielä tilaa valjashuoneelle ja ruokiensäilytykseen. Kanalan yläkerrassa on vintti, siellä vois kai heinät säilyttää. Ja kanalan vieressä on sopiva heinäpelto, jolla ei mitään käyttöä eli ois sopiva laitumeksi.
Huoks. Mutta mä en osaa tehdä tuolle kanalalle yhtään mitään. Ja ne asukit, haluaisin sinne laiskoja ja yltiörauhallisia puska-/tätiratsuja, ei mitään hirveän isoja kolhoja. En mä ole ratsastanut vuosiin, mutta kai ne vanhat taidot siellä jossain on? Ja enköhän mä osais niitä hevosia edelleen hoitaa, vaikka mun aktiivisista heppatyttöajoista on jo 15v aikaa..
Musta vaan ois niin ihanaa, kun omassa pihapiirissä ois yks tai kaks hevosta/ponia, joita sais hoitaa ja ratsastaa joka päivä ihan omassa rauhassa.
Mut ensin pitäis tehdä tuolle kanalalle jotain.. jos osaisin.
Onkohan tämä nyt yhtään viisasta, kannattaisko unohtaa koko typerä haave?
Huoks. Mutta mä en osaa tehdä tuolle kanalalle yhtään mitään. Ja ne asukit, haluaisin sinne laiskoja ja yltiörauhallisia puska-/tätiratsuja, ei mitään hirveän isoja kolhoja. En mä ole ratsastanut vuosiin, mutta kai ne vanhat taidot siellä jossain on? Ja enköhän mä osais niitä hevosia edelleen hoitaa, vaikka mun aktiivisista heppatyttöajoista on jo 15v aikaa..
Musta vaan ois niin ihanaa, kun omassa pihapiirissä ois yks tai kaks hevosta/ponia, joita sais hoitaa ja ratsastaa joka päivä ihan omassa rauhassa.
Mut ensin pitäis tehdä tuolle kanalalle jotain.. jos osaisin.
Onkohan tämä nyt yhtään viisasta, kannattaisko unohtaa koko typerä haave?