voi v''''''u

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulllllllu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hulllllllu

Vieras
voiko ihminen olla näin sinisilmänen.

ensin ukko kiehnää mun parasta kaveria niin että sanoo 'älä nyt vaimos on tossa' ja oli selän takana ihan kiinni kaverilla pyyhe pitkittäin edessä

sitten yllätän uudemman kerran halailemassa ja ukolla kovana MUTTA ei seiso

ja pisteenä iin päälle
yllätän uudestaan ja ukko on seinää vasten ja ku.... suorana

lähden pois paikalta eikä tullu heti perään ja sitten kun vaivautu tuleen, selittää tapahtuneeks vaan että, ollaan vaan kavereita ja on hyvän näkönen että sen takia keuli. Myönsi että oli pussaillu sillä välin kun olin poikaa nukuttamassa.

sitten kehtaa viälä kysyä saako ne lähtee kaksin käymään paikallisessa.

onko se sitä mikä tulee ekana mieleen vai johtuuko tää hulluus hormooneista.
saatiin kolmas pari viikkoo sitten ja ei ollu muutenkaan helpo raskaus mielenterveyden kannalta.

oon vaan niin vi...... väsyny ja masentunu
ei vaan oo helppoo unohtaa sitä näkyä ja rakastaa toista ihan älyttömästi ja viälä paraskaveri

niin kysytsä ihan tosissas vielä että "onko se sitä mikä tulee mieleen"..??
Se ON JUST SITÄ. Kenkää tollaselle mulkulle. Kehtaa kaveris kanssa vehdata ja vielä sun silmies alla.
Törkeetä.

väitti kivenkovaa ettei oo nussinu voin uskoo sen mutta eikö esim suihinotto olis mahddollista.
otta vaan niin päähän kun oon saanu innostuksen saamaan itteni ranta kuntoon kun jäi muutama kilo ja ukko vaan nauro

Alkuperäinen kirjoittaja hulllllu:
väitti kivenkovaa ettei oo nussinu voin uskoo sen mutta eikö esim suihinotto olis mahddollista.
otta vaan niin päähän kun oon saanu innostuksen saamaan itteni ranta kuntoon kun jäi muutama kilo ja ukko vaan nauro

Toivottavasti kohta nauraa yksinään

piti niin mennä nukkuun mut kyllä unet karkas ja kauas tairanpa jäädä venaileen kunnes tulee kotio kun kaverikin tulee meille yöks. toivottavastin ei anna lisää aihetta olla huolissaan

että ne läx vielä kaksin sinne paikalliseen???

Kuinkas kävi?tulivatko kotiin? Yhtä matkaa? mitä sanoivat jne....

Koita jaksella...!

Mä kyllä viskaisin ukon pihalle ja kaverin kanssa vaihtoon, mut hyvähän se munkin nyt puhuu kun mitään tollasta ei omalla kohdalla oo, ja toivottavasti ei myöskään tuu.

Voi ap.. tulee niin paha mieli sun puolesta. Vaikka ukkos pyytelis anteeksi ja vaikka mitä, niin tuo tulee toistumaan jos kerran jo eilen meni noin pitkälle.
Ja mikä ihme sellainen kaveri on, joka antaa parhaan kaverin ukon lääppiä itteään?!!

Usko pois, tuo ei jää tuohon.
Sun on tehtävä asialle jotain.

vähä niinku mulle kävi... tosin mun mies sit valehteli mun kaverille et annoin luvan mennä sänkyy, ja nehän meni. :headwall:

On entinen mies nyt, ja mulla semmonen joka osaa mua arvostaakin.

Mä en tätä helpolla sano, mut mies ja "paras kaveri" ulos sun elämää pilaamasta. :hug:

Yhteistyössä