Voi ****************!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulish
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mulish

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
4 296
0
36
Älkää ikinä hommatko vanhaa rinnetontin taloa, ja nyt tarkotan oikeeta rinnettä, ei mitään pikku mäkeä.

Me ei olla ostettu vielä mitään. Muutettiin vuoden alusta miehen vanhempien taloon joka meillä on tarkoitus ostaa. Miehen vanhemmat osti viereisen tontin ja rakentaa mummonmökistä taloa.

Ennen muuttoa sanoin monta kertaa että haluan kuntotarkastuksen taloon, sillä en uskonut että talo on niin hyvässä kunnossa kun sanottiin.
No eilen viimein miehen kaveri tuli tekemään tarkastusta ja nyt ollaan si pissis |O

Rinnepuolen alaseinä on pommi!! Viime keväänä meille tulvi alakertaan vettä keskeltä taloa, appi heitti vaan sementit päälle ja sillon jo sanoin ettei sitä noin vaan voi tehdä, nyt se vesi sit menee jonnekin muualle. Appi ei ottanut kuuleviin korviinsakaan.

Suihkuhuoneen lattia, minkä appi tehny pari vuotta sittten, pitää tehdä uudestaan, kallistukset ihan päin honkia ( joka kyllä tiedettiin ) ja kaivo väärässä paikkaa, seinan takaa voi löytyä sit toinen pommi kun on rinnepuolen seinää vasten.

Keittiö pitää uusia kokonaan siltä puolelta mis on lavuaari, uusi allas ja tiskipöytä, lattia täysin uusiksi ja putketkin on ihan päin honkia.
Tuuletusaukkoja pitää tehdä joka puolelle. Rinteen ja talon väliin pitää kaivaa 3 metrin syvyinen oja salaojitusta varten ja hemmetti että se koneen vuokra ja liikuttelu maksaa mammonaa. Toiselta puolelta pihaa alettava siirtää maata että saa veden ohjautuu jonneki muualle kuin talon seinustaan.

Mä oon niin vihanen, itelleni varsinki miks en lyöny nyrkkiä pöytään jo ennen muuttoa että haluan tarkastuksen ehdottomasti. Jotenki appivanhemmat osas puhuu mut ympäri. Ei meillä ole tähän enää varaa kun tuleekin paljon kalliimmaksi kuin piti. |O |O

Miten ei oo appi tajunnu tota ojitusta kun vettä on tullu niittenki aikaan sisään, meille vaan kerrottiin vasta sitten kun asia itse huomattiin.
Miks pitää tehdä remonttia jos ei osaa?????????!!!!!!!! |O

Vitsi, inhottava tilanne kun on vielä appivanhemmat keneltä ostetaan :( Mutta pidä puoles ja samoin vakava keskustelu miehenkin kanssa, että pidätte puolianne tässä asiassa! Appivanhemmille kerrotte, että maksatte talon todellisen arvon, ette yhtään enempää kun ei kukaan muukaan ulkopuolinen ostaja liikoja maksaisi..

Voi itku sentään...mieleen tuli et ehkä se appes myyny talon teille käyttäen hyväuskoisuuttanne hyväkseen. Kauanko kaupoista aikaa? Myyjällä pitäis olla vastuu 5vuoden ajan talon vioista, mitkä ei ole tulleet ilmi kaupanteon yhteydessä.

voi herra isä! pakkohan teidän on tuo kauppa purkaa tai appivanhemmat osallistuu kustannuksiin. tai siis maksaa koko homman.

mä nään silmissäni jonkun vanhan besserwisser-jäärän kippaamassa sementtiä vesivahingon päälle. jösses.

Se hyähän tässä on että ei olla ostettu vielä. Miehen vanhemmat asuu tällä hetkellä miehen osakkeessa siihen asti kun saavat talonsa valmiiksi. Sen jälkeen oli tarkoitus myydä osake ja ostaa tämä talo. Ei muuten osteta!! Mun puolesta voi vetää vaikka koko hernepellon nenäänsä mut me ei tähän jäädä!! Siinähän sit miettii mitä kahdella talolla tekee. Appi nyt työmatkoilla joten en pääse puhuu sen kans vielä viikkoon. Kyllä nyyt ihan silmät salamoi!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi herra isä! pakkohan teidän on tuo kauppa purkaa tai appivanhemmat osallistuu kustannuksiin. tai siis maksaa koko homman.

mä nään silmissäni jonkun vanhan besserwisser-jäärän kippaamassa sementtiä vesivahingon päälle. jösses.

Appi aattelee kun ongelma ei enää sisälle näy niin sitä ei ole :headwall:

Mä voisin suostua jäämään jos appivanhemmat itse maksaa noi vahingon korjaukset. Niillä ollu se ongelma jo monta vuotta eikä ne oo tajunnu mitä se vesi tonne perustuksiin tekee. Mä en maksa siitä senttiäkään.
Mä lähden mieluummi sit vuokralle.

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Älkää ikinä hommatko vanhaa rinnetontin taloa, ja nyt tarkotan oikeeta rinnettä, ei mitään pikku mäkeä.

Me ei olla ostettu vielä mitään. Muutettiin vuoden alusta miehen vanhempien taloon joka meillä on tarkoitus ostaa. Miehen vanhemmat osti viereisen tontin ja rakentaa mummonmökistä taloa.

Ennen muuttoa sanoin monta kertaa että haluan kuntotarkastuksen taloon, sillä en uskonut että talo on niin hyvässä kunnossa kun sanottiin.
No eilen viimein miehen kaveri tuli tekemään tarkastusta ja nyt ollaan si pissis |O

Rinnepuolen alaseinä on pommi!! Viime keväänä meille tulvi alakertaan vettä keskeltä taloa, appi heitti vaan sementit päälle ja sillon jo sanoin ettei sitä noin vaan voi tehdä, nyt se vesi sit menee jonnekin muualle. Appi ei ottanut kuuleviin korviinsakaan.

Suihkuhuoneen lattia, minkä appi tehny pari vuotta sittten, pitää tehdä uudestaan, kallistukset ihan päin honkia ( joka kyllä tiedettiin ) ja kaivo väärässä paikkaa, seinan takaa voi löytyä sit toinen pommi kun on rinnepuolen seinää vasten.

Keittiö pitää uusia kokonaan siltä puolelta mis on lavuaari, uusi allas ja tiskipöytä, lattia täysin uusiksi ja putketkin on ihan päin honkia.
Tuuletusaukkoja pitää tehdä joka puolelle. Rinteen ja talon väliin pitää kaivaa 3 metrin syvyinen oja salaojitusta varten ja hemmetti että se koneen vuokra ja liikuttelu maksaa mammonaa. Toiselta puolelta pihaa alettava siirtää maata että saa veden ohjautuu jonneki muualle kuin talon seinustaan.

Mä oon niin vihanen, itelleni varsinki miks en lyöny nyrkkiä pöytään jo ennen muuttoa että haluan tarkastuksen ehdottomasti. Jotenki appivanhemmat osas puhuu mut ympäri. Ei meillä ole tähän enää varaa kun tuleekin paljon kalliimmaksi kuin piti. |O |O

Miten ei oo appi tajunnu tota ojitusta kun vettä on tullu niittenki aikaan sisään, meille vaan kerrottiin vasta sitten kun asia itse huomattiin.
Miks pitää tehdä remonttia jos ei osaa?????????!!!!!!!! |O

Siis onko jokin kauppa sopimus tehty jo?

no mitä järkee tollasta mätää on ostaa?se on kauhee homma ruveta laittaa jos on vuosia vuotanu samanlailla.mitä täällä poraat nappaa kamat kainaloon ja häivy,apen tarvi maksaa mitään kun ette ole kuin vuokralla.

No johan on.
Toisaalta ymmärtää ettei salaojitusta ole tehty, koska eihä siitä varmaan montaa vuotta ole kun se tuli pakollieksi.

Mutta ehdottomasti ennen kauppasopimusten tekoa sovitte että appivanhemmat tekevät tarvittavat remontit tai siis teettävät remontit ammatti-ihmisillä.
Jos eivät niin todella hankala taloa on heidän myydä uusillekkaan ostajille koska kuntotarkastus on nyt tehty ja siinä on viat nähtävillä. Onhan ne paperilla, onhan?

Nuo kaikki menee kyllä myyjän vastuuseen ei uusien asukkaiden.
Mutta rauhoitu ihmeessä, jutustelu on paljon kivempi rauhallisissa merkeissä, vaikka kuinka on huijattu.

No nii, näin se pää toimii kun on vihanen..siis ei miehen appivanhemmat vaan mun :ashamed:
Mitään kauppoja siis ei olla tehty, LUOJAN KIITOS!
Harmittaa tosi paljon kun tästä talosta sais niin ihanan pelkällä pintaremontilla, niiku luultiin et se riittää. Mut vesien sisälle tulon jälkeen en oo enää niin uskonu. Onneks miehen kaveri tuli osakauppaa vastaan tekee tarkastuksen. Kiitollinen siis miehen kaverille :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
No johan on.
Toisaalta ymmärtää ettei salaojitusta ole tehty, koska eihä siitä varmaan montaa vuotta ole kun se tuli pakollieksi.

Mutta ehdottomasti ennen kauppasopimusten tekoa sovitte että appivanhemmat tekevät tarvittavat remontit tai siis teettävät remontit ammatti-ihmisillä.
Jos eivät niin todella hankala taloa on heidän myydä uusillekkaan ostajille koska kuntotarkastus on nyt tehty ja siinä on viat nähtävillä. Onhan ne paperilla, onhan?

Nuo kaikki menee kyllä myyjän vastuuseen ei uusien asukkaiden.
Mutta rauhoitu ihmeessä, jutustelu on paljon kivempi rauhallisissa merkeissä, vaikka kuinka on huijattu.

Ei oo paperilla. Ei virallista tarvittu. Jos appi ei usko niin saa mun puolesta monta sataa tarkastuksesta :kieh:

Yhteistyössä