M
"Minä"
Vieras
Ottaa niin päähän kaverin puolesta. Se eros alkukesästä, jäi kahden lapsen kanssa. Exä muutti samantien uuden naisen luo. Ja tää vitun mies tekee kaikkensa hankaloittaakseen tän mun kaverin elämää. Esim joitain miehen laskuja tulee mun kaverin nimellä, ja mies vaan ei vois vähempää kiinnostaa ( On kohta jo menossa perintätoimistoon ). Mun kaverilla ei ole varaa maksaa näitä laskuja, kun maksaa 180tuhannen asuntolainaa 1650euron palkalla. Ja nämä laskut yhteensä vain muutaman satasen. Mies saa reippaasti yli 2000 palkkaa ja asuu nyt vuokralla. Maksavat vuokraa 500 yhdessä uuden naisen kanssa. Ja tämä erokin mun kaverin kanssa oli miehen idea. Mikä v***n ongelma sil on???!!!
Mies ei myöskään ota lapsia silloin kun on luvannut, tai vain toisen ottaisi. Ja yks viikonloppu toisen lapsen piti mennä tämän miehen vanhemmille, mutta mies ilmoitti, että lapsi ei voi sinne mennä. Kun hän on menossa naisensa kanssa sinne ja tämä nainen ei halua nähdä tätä mun kaveria. Ei edes käynyt, että kaverini olisi jättänyt lapsen pihalle ja nyksä olis sisäl..
Mies ei myöskään ota lapsia silloin kun on luvannut, tai vain toisen ottaisi. Ja yks viikonloppu toisen lapsen piti mennä tämän miehen vanhemmille, mutta mies ilmoitti, että lapsi ei voi sinne mennä. Kun hän on menossa naisensa kanssa sinne ja tämä nainen ei halua nähdä tätä mun kaveria. Ei edes käynyt, että kaverini olisi jättänyt lapsen pihalle ja nyksä olis sisäl..