Hae Anna.fi-sivustolta

Voihan hiivatulehdus :(

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä Tyttö pulassa, 25.04.2009.

1. Tyttö pulassa Vierailija

Joskus nuorempana minua vaivasivat uusiutuvat hiivatulehdukset ja nytten olen saanut riesan taas vaivakseni :( Kurjaa tässä on vielä se, että hiiva tuntuu iskevän aina seksin jälkeen. Jostain olen ollut kuulevinani että on muillakin olisi alkuun ollut uuden kumppanin kanssa jonkinlaisia "nesteiden yhteen sopimattomuus"-ongelmia, mistä hiiva sitten ainá seuraisi? Minulla siis suht tuore suhde ja sen aikana tämä hiivarumba alkoi.. teen alapesun kyllä puuhailujen jälkeen (ja ennen). Apua!

2. miskavaavi Vierailija

koitapa ihan kasikaupasta saataviaa propiiootteja,maitohappobakteereja. hyvä tulos... =)

3. mietin vaan Vierailija

Onko kyse oikeasta hiivasta vai vain seksissä tulleen hankauksen aiheuttamista ihovaurioista ja niiden kutinasta?

4. Tyttö pulassa Vierailija

Kyllä se hiivaa on, koska kutinan lisäksi on kokkareista mutta hajutonta valkovuotoa. Siis ihan klassiset hiivan oireet ( apteekin täti sanoi että bakteeritulehduksessa vuoto haisee). Käytän kyllä e-pillereitä ja ruokavaliossa on varmasti liikaa hiilareita, jotka molemmat tietysti ovat hiivalle altistavia tekijöitä. Tympii ostella hiivalääkkeitä vähän väliä... ei kai täs muu auta ku lääkäriin marssia, josko sais jotain tymäkämpää rohtoa... Huokaus.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri