T
tyrmistynyt
Vieras
Olipa kiva reissu hoploppuun kun vanhemmat ei viitsi lapsiaan katsoa!!! (ei sainakaan nämä joista nyt kerron) Mentiin rambolinille jossa oli noin ekaluokkalainen tyttö noin eskari ikäinen poika, ja pari piemnempää noin 3-4v töttöjä. Tämä vanhin tyttö pomppi siinä muina tyttöinä. pomppi ja pommppi jono kasvaa. Olisko mennyt jo 10min ja ei lähe, siT mun mies sille sanoi että "nyt pois että muutkin pääsee". Tyttö lopetti tuli pois ja tokas "sä et mua määrääää" Mun mies siihen "että eipä tässä sun vanhempiakaan näy". Tyttö huusi että "kyllä mä saan tehä mitä mä ite tykkään" Mun mie siihen että et varmasti hoplopissa on otettava muutkin huomioon ja siinä ei todellakaan pompita 10min jos muita on jonossa. Lähettiin sit pois. Ei mennyt aikaakaan kun kohta lensi meitä kohdin pallomeri pallo. katottiin mistä se tuli, se tyttö niitten pienempien kanssa heitti niitä meitä kohti. Huudettiin että nyt lopettakaa. ja lähettiin pois. Ei mennyt taaskaan aikaakaan kun lenti eripaikassa taas pallo meitä kohti. Sit mä menin että nyt se loppuu. Se eskari ikänen poika oli siinä pallot kädessä isompi juos karkuun. ja piememmät tytöt seisoin sen pojan vieressä pallot käsissä. Sanottiin että tuuppas näyttämään missä vanhemmat. poika nöyränä heitti palot lattialle ja lähti näyttämään. Mentiin sitten siellä ne vanhemmat istui mukavasti sohvalla. kerrottiin niille asia. Ehkä jo vähän tuohtuneena kun oma hoploppi reissu pilalla. Ja ajettiin 200km päästä. Mies jotain selitti että ei ne kaikki oo heijän lapsia että ovat heijän mukana. plaaa plaaa. ja lähti etsimään tätä loppu porukkaa. jotka tietysti piiloutuivat. Lopulta ne sitten löytyi jotain se niille sanoi. ja se oli siinä. :O oltiin sitten viellä jonkin aikaa ja tää isoin tyttö seuras pienempien kanssa meitä kokoajan. kauheen ilkeä ilme kasvoillaan. Sitten loppujen lopuksi kun oltiin lähössä tää isompi tuli ja näytti meille kieltä.
Minä sit siihen että nyt loppuu onko jotain asiaa? Tyttö vaan siinä seisoi ja irvisteli. Tokasin että "kuriton kakara" ja lähettiin ulos. ja viellä se sieltä ikkunan takaa irvisteli. huh huh tässä oli vapaan kasvatuksen tulos!!!
JA MINÄKUN KUVITTELIN ETTÄ NE SEURAA MEITÄ SIKSI ETTÄ HALUAVAT PYYTÄÄ ANTEEKSI. MUTTA EIVÄT USKALLA TULLA
Hahaa toive ajattelua.
JA MINÄKUN KUVITTELIN ETTÄ NE SEURAA MEITÄ SIKSI ETTÄ HALUAVAT PYYTÄÄ ANTEEKSI. MUTTA EIVÄT USKALLA TULLA