voihan huono itsetunto

Piipi Pöppiäinen

Aktiivinen jäsen
18.05.2006
3 921
0
36
mä oon nyt jostain saanu päähäni että tuun näyttämään ihan sotanorsulta hääpuvussani,että vähintäänkin musta tulee rumin morsian ikinä :ashamed: mulla on ollu taas tässä viime parin viikon aikana jostain syystä mitä itekkään en tiiä kauhee olo itestäni ja näistä kiloista,piirua vajaa 10kg on lähteny mutta voi mitä taistelua sekin on ollu ja pudotettavaa ois vielä paljon ja musta tuntuu että mä en ikinä saa niitä pois...ääh tää on ihan tosi tyhmää taas :ashamed:

ja nyt tuli ihan hölmö olo siitäkin että mennään maistraatissa naimisiin ja sitten kesällä kirkossa siunaus,niiiiin moni ihminen on kysyny että miks te ette vaan oottanu kesään asti ja menny sillon ihan kirkossa kunnolla,tuli sellanen fiilis että no ollaanko me nyt sit ihan tyhmiä,mutta ei vaan malteta odottaa,tai mä taidan kyllä olla se malttamattomampi ihminen :snotty:

joo,tällästä jorinaa tällä kertaa..

Kyllä sitä itsekin välillä miettii ulkönäköään tässä maailmassa, jossa kauniit ja rikkaat jyllää, mutta lohduttaudun ajatuksella, että mun mies on sentään valinnut mut eikä ketään missiä ja toisekseen...mitä väliä loppujen lopuksi, minkä näkönen ja kokonen ihminen on...mä en ole nätti, mutta tyytyväinen itteeni kuiteskin...

Alkuperäinen kirjoittaja Risella:
Kyllä sitä itsekin välillä miettii ulkönäköään tässä maailmassa, jossa kauniit ja rikkaat jyllää, mutta lohduttaudun ajatuksella, että mun mies on sentään valinnut mut eikä ketään missiä ja toisekseen...mitä väliä loppujen lopuksi, minkä näkönen ja kokonen ihminen on...mä en ole nätti, mutta tyytyväinen itteeni kuiteskin...

mä tuun lukemaan tän kommentin tästä lähtien aina kun on tälläsia ajatuksia :D

Jostain syystä mie en usko että näyttäisit miltään sotanorsulta,vaan kauniilta morsiamelta,niinkuin pitääkin.:)
Risella olikin jo kirjoittanut kaiken mikä miullakin tuli tuosta aloituksesta mieleen..
Joten,oikein paljon onnea teille ja sehän on teidän valinta,miten teette,ei sillä tarvitse muita miellyttää:)

totta se on meidän valinta miten me häämme järjestetään,ja tiiän että on aika yleistäkin näin että ensin maistraatissa ja sitten kirkossa.mä vaan otan itteeni niin helposti asioista ja sitten rupeen miettimään että hitsi pitäiskö meidän nyt sittenkin tehä niin kun muut on sitä mieltä,mä yritän niin kovasti oppia ajattelemaan niin että se mitä ite teen ni ei kuulu muille,tosin se ei ihan aina onnistu :snotty: onneks aina jostain saa kannustusta kun on mieli maassa,kiitos teille =)

Niin kyllä sen tietää, että ne ihmiset supisee kuitenkin selän takana, että oliks tonkin pakko valkoiseen pukeutua noilla läskeillä ja se-ja-se oli niin kauniimpi morsian.

Itselläni myös paineita, kun olen vähän pyöreämpi... Aiemmin suvussa avioituneet ovat olleet todella hoikkia ja laihduttaneet vielä lisää häitä varten. Itsellänikin laihari menossa, mutta tuskin pääsen samaan kuntoon. Ihan varmaan tulen saamaan kommentteja, että "siskos oli niin kaunis hääpäivänään" + surullinen mulkaisu mun läskeihin...

Yhteistyössä