mä oon nyt jostain saanu päähäni että tuun näyttämään ihan sotanorsulta hääpuvussani,että vähintäänkin musta tulee rumin morsian ikinä :ashamed: mulla on ollu taas tässä viime parin viikon aikana jostain syystä mitä itekkään en tiiä kauhee olo itestäni ja näistä kiloista,piirua vajaa 10kg on lähteny mutta voi mitä taistelua sekin on ollu ja pudotettavaa ois vielä paljon ja musta tuntuu että mä en ikinä saa niitä pois...ääh tää on ihan tosi tyhmää taas :ashamed:
ja nyt tuli ihan hölmö olo siitäkin että mennään maistraatissa naimisiin ja sitten kesällä kirkossa siunaus,niiiiin moni ihminen on kysyny että miks te ette vaan oottanu kesään asti ja menny sillon ihan kirkossa kunnolla,tuli sellanen fiilis että no ollaanko me nyt sit ihan tyhmiä,mutta ei vaan malteta odottaa,tai mä taidan kyllä olla se malttamattomampi ihminen :snotty:
joo,tällästä jorinaa tällä kertaa..
ja nyt tuli ihan hölmö olo siitäkin että mennään maistraatissa naimisiin ja sitten kesällä kirkossa siunaus,niiiiin moni ihminen on kysyny että miks te ette vaan oottanu kesään asti ja menny sillon ihan kirkossa kunnolla,tuli sellanen fiilis että no ollaanko me nyt sit ihan tyhmiä,mutta ei vaan malteta odottaa,tai mä taidan kyllä olla se malttamattomampi ihminen :snotty:
joo,tällästä jorinaa tällä kertaa..