P
pihtari ;)
Vieras
Siis mä oon tuntenut jo vuoden verran erään miehen, välillä oollaan tiiviimmin tekemisissä oltu, välillä taukoa (olen mm. yrittänyt suhdetta erään toisen kanssa välillä). No, ihan ystäviä kuitenki ollaan tähän asti tämän miehen kanssa oltu. Tosin nyt hän on antanut "merkkejä" siitä, että vois olla jotain enempikin. Usein hän puhuu rahasta, kuin mikäkin maksaa sun muuta. Käytiin sit yhdessä ulkona tässä syömässä (hän ehdotti sitä ravintolaan menoa) ja kun maksun aika tuli, niin hän laittoi bonuskorttinsa ja pankkikorttinsa laskun väliin, minä myös omani pankkikortin. No, tarjoilija ei voinutkaan puolittaa laskua vaan päädyttiin,että minä maksan kaiken (mies oli menossa hakemaan sit käteistä automaatilta). Hän jätti vaan bonuskorttinsa siihen laskun väliin, summa meni siis mun tilitä. No, hänen osuutensa ois ollut reilut 15 euroa, hän sitten maksoi minulle 13 euroa.
Joskus on ollut puhetta, että mentäis yhdessä lasten kanssa retkelle, otettais grillattavaa ja niin eespäin. Siihenki hän tuumasi, että meidän sit pitää ottaa omat makkarat mukaan. :-0
No, olen vain hänen puheistaan ja nyt näistä käytöksistäänki saanut sen käsityksen, että on erittäin tarkka rahastaan. Minua hiukka häiritsee tuo piirre, vaikka mies muutoin on ihan kiva. Jotenki tuli olo, että miksi hän ei ois voinut tarjota mulle sitä ruokaa ihan suosiolla - ekaa kertaa oltiin ulkona syömässä vaikka on tunnettu jo jonki aikaa. Nipotankohan ihan turhasta?
Joskus on ollut puhetta, että mentäis yhdessä lasten kanssa retkelle, otettais grillattavaa ja niin eespäin. Siihenki hän tuumasi, että meidän sit pitää ottaa omat makkarat mukaan. :-0
No, olen vain hänen puheistaan ja nyt näistä käytöksistäänki saanut sen käsityksen, että on erittäin tarkka rahastaan. Minua hiukka häiritsee tuo piirre, vaikka mies muutoin on ihan kiva. Jotenki tuli olo, että miksi hän ei ois voinut tarjota mulle sitä ruokaa ihan suosiolla - ekaa kertaa oltiin ulkona syömässä vaikka on tunnettu jo jonki aikaa. Nipotankohan ihan turhasta?