Voihan vauvakuume!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Mulla on kauhee vauvakuume, mun ei pitänytt enää haluta lisää lapsia tai ainakaan nyt ihan heti. Meillä kaksi lasta 3v ja 1,5v, ja vuoden päästä syksyllä oli tarkoitus mennä takaisin töihin.
Nyt kuitenkin huomaan haaveilevani vielä yhdestä vauvasta. Mutta toisaalta mä haluisin välillä töihinkin, oon ollu koko tuon 3v kotona ja kivaa olisi välillä käydä töissäkin.
Mutta toisaalta sellainen ihana pieni ihminen <3 jaksaminen, eikä rahatilanne olisi este, mutta mitä jos mulla vaan on ainainen vauvakuume, joka ei koskaan lopu? Enhän mä aina vaan voi tehdä lisää vauvoja!

Joo, turha aloitus, mutta johonkin piti päästä tunnustamaan!

Mulla on ollu 13-vuotiaasta asti krooninen vauvakuume. Hellitti just ja just raskauden ajaksi. Jo synnytyssalissa mietin että jos tää näin helppoa oli niin kyllä mä pian haluan toisenkin. Kohta on kymmenen vuotta menny eikä oo toista. Nyt on kyllä huippu mies, että ehkä sitten joskus.

Ennen ajattelin niin että haluan ehdottomasti tehdä lapset ennen kun täytän 30 v. Nyt oon 31 ja kyllä mä joskus vielä toivon saavani ainakin sen toisen lapsen, ehkä kolmannenkin. Jos nostais takarajaa vaiks siihen 40 ikävuoteen...

Vauvat on niin sulosia, ja kyllä mä isompanakin pikkuihmisistä tykkään :heart:

No mulla on 2,5v ja 1v ja kolmas tulossa. Kovasti kaipaan takaisin koulunpenkille, mutta ihan tajuton vauvakuume päällä. Nyt tän jälkeen saa riittää, ainakin viideksi vuodeksi :D

Mun mielipide on, että tee lapsi nyt jos mahdollisuus! Kyllä sä töissä ehdit olla vielä kolmannenkin jälkeen! :)

Täällä myös 3v ja 5kk ja ollut kotona jo iät ja ajat ja vielä ainakin kolmannen haluan..Töihin ehtii kyllä myöhemminkin:p On vaan niin ihana saada olla kotona katsomassa kun lapset kasvaa ja kehittyy..Mä voisin jäädä vaikka pysyvästi kotiin mutta eipä se raha kasva puussa..:/