Voihan video tota mun miestä...

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Miehellä on yks "kaveri", joka on meille jokusen kympin velkaa, ei paljoo mut kuitenkin. Lupaa aina maksaa sillon ja sillon eikä sit mitään kuulu. No, mies on syystäkin tälle äijälle kyrsiintynyt. Nyt tän äijän toinen tytär on raskaana. Yh jo heti alusta asti. Aattelin sitten että toi meijän pinnasänkyhän sille joutais ihan vallan mainiosti. Jostain kirpparilta se ostettiin, tollanen Ikean halpa sänky, mut asiansa ajaa ihan mainiosti. Kukaan ei sitä suostuis ostamaan ja jos sen pois lahjottaa niin eipä ole suuri menetys. Puhuin jo tälle tytöllekin että meiltä voit sit saada sen. No, miespä sit sanoki että niille ei #&%?$!* kyllä anneta yhtään mitään ja blaablaablaa... Eli raahataan se kellariin, josta raahataan se sitten syyskuussa uuteen kämppään kun alkaa putkiremppa, ja sieltä sit takas tänne... Tai sit raahataan se kellariin ja sitten ku muutetaan ni roskikseen... Lisää lapsia ei meille enää tule, ja jos jostain kumman syystä tuliski ni helkutti sit ostetaan uus sänky. Mä en voi tajuta tota äijää... Eihän sen "kaverin" tytär liity mitenkään tähän velka hommaan. No, mä en kyl ainakaan ala valehtelemaan ton mieheni puolesta, sanon suoraan et sori, sen mielestä teille ei anneta yhtään mitään. :kieh:

Yhteistyössä