voihan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paska

Vieras
Miksi miesystäväni sanoo toisinaan minulle ....
Ihan paskan hailee mihin menet tai mitä teet,en välitä....tee mitä haluat ja tuu millon haluat...

Kysymyksessä voi olla vaikka tyttöjen ilta,työkokous tai muuta vastaavaa...
Sanominen loukkaa ,vaikka tiedän, että hän ei tarkoita mitään ja tunnen, että hän välittää minusta.

Mikä häntä vaivaa ?

Jos sä vaikka miehen mielestä puhut liian yksityiskohtaisesti menoistasi. Vai kysytkö mieheltä sopiiko sille että menet silloin ja tulet tällöin. Jos mies ei kaipaa niin tarkkaa tietoa kaikesta?

Just noin meilläkin. Jos kysyn, että voinko mennä, niin vastaus on senkun meet ja pysy kanssa siellä. Ärsyttävä vastaus.
Minäkin tiedän, että hän välittää minusta, mutta miksi tuollainen lupa?

Niin meilläkin sanotaan mutta kun tulen ajoissa kotiin (viideltä aamulla), niin johan alkoi huuto vi..n huora, missä sä olet ollut...
Jos se kerran on yhdentekevää miksi moinen meteli???

Minä saatan kyllä soittaa ajoissa, siis viideltä aamulla, että HAKEMAAN. Hiljainen mies tulee. Mikä hänet hiljaiseksi pisti kun alkuillasta niin kovalla äänellä huusi.
Ei aina ymmärrä, ei :)

Aina uuden etsiminen on niin vaikeaa ja kouluttaminen.
Mukavai,fiksuja miehiä on harvassa tai sitten minulla on liian korkea rima miesten suhteen.

ei ne paljoa ole tehneet,mitä nyt vähän hakanneet ja haukkuneet ja loppu ajan vähätelleet.

No joo nyt oen yksin.Tapailen harvoin ja soittelen eräälle miehelle kuitenkin(en ole luopunut toivosta).Usein tapaamisten ja soittojen jälkeen tympäsee aivan tosissaan.
Minussa on varmasti joku luonnevika,kun kuvittelen,että tämä nykyinenkin on tympeä minua kohtaan.Esim tänään sanoi puhelimessa,että eiköhän tuota sinun lässytystä ole tarpeeksi kuunneltu jo..

Omalle kohdalleni en voisi kuvitellakaan, että mies kohtelisi minua tuolla tavalla! Joko miehenne ei rakasta teitä, tai sitten he ovat täysiä ÄÄLIÖITÄ! Kuinka voitte kestää tullaista käytöstä?

Miksi ihmeessä soittelet enää miehelle kun teillä on tuollaista. Et kai ole niin epätoivoinen että yrität väkisin roikkua tuollaisessa suhteessa, en minä ainakaan roikkuisi kenessäkään miehessä joka ilman syytä puhuisi minulle noin. ""eiköhän tuota sinun lässytystä ole tarpeeksi kuunneltu jo.."" Tuo kertoo jo aika paljon!!

Luonnevikaasi en osaa sanoa, tietenkin sitä kannattaa miettiä jos KAIKKI miehesi on mielestäsi olleet tympeitä sinua kohtaan, saattaa tietenkin olla että jokin sinussa saa sellaisen reaktion heissä aikaan. Suhteessa on aina kaksi, varmaan kannattaa miettiä onko nämä sun entiset sitten hyvässä suhteessa nyt jonkun muun kans.
Mitä sinä puhuit että mies tuon lässytys-kommentin heitti, se kertoo aika paljon siitä miksi mies noin sanoi?!

Selvittäkää nyt tyhmälle miehelle mitä te oikein toivotte?

Tahdotteko te, että mies rajoittaa menemisiänne? Vai tahdotteko te että mies kärsii suunnattomasti siitä että juoksette ties missä, mutta sallii tämän koska arvostaa tai pelkää teitä niin paljon, että ei tohdi sanoa vastaan?

Jotenkin sadistinen ajatus, että naisen pitäisi saada mennä ja miehen pitäisi siihen alistua, mutta kärsiä tästä mahdollisimman paljon?

Hyvä nimimerkki ""Tyhmä mies"",

Mielestäni ajatusmaailmasi on turhan mustavalkoinen. Jos vaimosi on lähdössä johonkin, sinä joko tokaiset, että sama se vaikket kotiin enää tulisikaan, tai sitten kärsit kauheita tuskia hänen poissaollessaan? Tässäkö todella on ainoat vaihtoehdot mielestäsi?

Eikö voisi vaan vaikkapa toivottaa hauskaa iltaa ja halata päälle?

No ei kyllä mullekaan puhuttaisi noin... eikä onneksi puhutakaan tuolla tavalla.

Mä kuitenkin tulkitsen, että tosiasiassa miehelle, joka sanoo noin, on JUSTIINSA SE PASKAN HAILEE mitä nainen tekee eli naisen pitäisi jättää menonsa ja olla miehen kanssa. Sitä se mies yrittää selvästi tuollaisella käytöksellään viestittää... Jotkut miehet ovat näköjään juuri niin pikkupoikia kuin vain olla voi.

Arvon siskot=) eihän teillä ole vaan käynyt niinkun itselläni=/ olemme olleet kauan mieheni kanssa yhdessä ja jokuaika sitten huomasin myös miehessäni ""kyllästymistä"" kun mainitsin että nyt olisi tyttöjen ilta.. kunnes huomasin itse että TAAS.. tarkemmin kalenteriani tutkiessani huomasin että niitä oli viimeaikoina ollut todella usein. ja toistuvasti olin kieltäytynyt mieheni ehdottamista menoista. eli ymmärrän kyllä kyllästymisen ilmoitukseeni. mutta ikinä en ole saanut haistattelevaa tai mitään muutakaan rumaa kommenttia menoistani.

Minä olen näistä sitä mieltä että yleensä on niin että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Poikkeuksena tietenkin fyysinen väkivalta, siihen ei ole mitään oikeutusta, ei miehellä eikä naisella.
Eli tälläkin joka kertoi suhteissaan tulleensa hakatuksi: jos tosiaan on hakattu, ei siitä voi syyttää itseään. Normaali mies kyllä ei lyö vaikka miten otsasuonet pullistuisi, särkee vaikka astioita ennemmin kuin että löisi.
Mutta ikävät sanat, niitä pitää miettiä onko itse sitten puhunut tai tehnyt jotain niin että niihin on ollut aihetta.

Pointtihan tuossa oli, että ei ole hyvä kun mies sanoo, että ""tee mitä haluat"". Ja kuitenkin miehen pitää antaa naisen tehdä mitä hän haluaa.

Olen itse kyllä joskus kokeillut tuota toista ääripäätä. Tällaista ""Ai lähdet vai. No sehän on tosi mukavaa ja sopii minullekkin mainiosti. Eikä minun takia tarvitse pitää mitään kiirettä kotiintulon kanssa."" Kohta on saanut olla selittämässä että mitenkäs se nyt niin erityisen mukavaa on kun minä lähden ja mitäs suunnitelmia sinulla nyt oikein ...

Kyllä minun kokemus on, että vastentahtoinen suostuminen on se mitä naiset toivoo. Ja jos ei halua, että muija heiluu kaikissa kissanristiäisissä, niin tuota vastentahtoista suostumusta ei juuri pidä antaa, vaan mielummin sitten juuri tällainen ""ei mitään välii"" tai ""sehän on oikein todella mukava että menet ja sattuipa sopivasti"".

Minun mielestäni pointti oli se, että mies sanoo, että tee mitä teet ja tuu milloin tuut, en minä välitä. Kyse on välinpitämättömyydestä omaa vaimoaan ja parisuhdettaan kohtaan.

Jos minun mieheni sanoisi noin, olisin todella surullinen ja loukkaantunut. Mitä iloa on ylipäätään olla parisuhteessa henkilön kanssa, josta ei VÄLITÄ pätkääkään? Ja jos kuitenkin välittää, niin miksi noin pitää sanoa? Minun mieheni toivoo, että minulla on hauskaa ilman häntäkin, mutta kyllä hän silti välittää siitä, tulenko kotiin ajallaan ja mitä minä teen. Näillä kahdella asialla on iso ero.

Ei tarvitse järjestää kolmannen asteen kuulustelua kumppanin lähtiessä viihteelle. Eikä tarvitse esittää täysin välinpitämätöntäkään. Edelleenkään en ymmärrä, miksei voi vain toivottaa hauskaa iltaa?

Kaikennäköisissä suhteissa sitä näköjään ollaan kun pitää ihmetellä että mitäköhän se tuollakin sanomisella tarkoitti.

Siis ihan oikeesti, tuommoisiako te päiväkaudet mietitte?