Voiko 5v ja 8v katsoa valehtelija, valehtelijan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jim,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jim,

Vieras
8v on ennen nauranut maha kippurassa carreyn leffoissa, mutta tuo mainos oli vähän-... öö... no aikuisille sopivampi

onko joku nähnyt tuon?? sopiiko tuonikäisille? 8v ei vielä kerkii lukemaan tekstejä kuin ehkä ylimmän rivin

tuskin kumpikaan käsittää koko leffasta mitään. Jim Carrey vain naurattaa, ainakin vanhempaa. Sähköputkimiehet sun muut on jo nähnyt :) Nauroi, vaikkei aina tietysti edes ymmärtänyt että mitä ees tapahtui

nuo mainoksessa näkyvät kohtaukset laittoivat vain miettimään, että onko sopiva sittenkään jos kokoajan tuollaista

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Ei ainakaan se 5 v mun mielestä, 8 v ehkä.

Pyh, miten niin?

Pyh, siten niin että se ei mun mielestä ole viisivuotiaille tarkoitettu. Eikä 5 v osaa edes tekstejä lukea, eli sinänsä ihan turhaakin.

no eipä tuo 8 vuotiaskaan ole ennen osannut tekstejä lukea ja silti nauroi ihan maha kippurassa kokoajan kun carrey pelleili yms

miss leffassa se nyt oli kun meni sarvikuonon takapuoleen ja vempuili siellä :D

Pyh, siten niin että se ei mun mielestä ole viisivuotiaille tarkoitettu. Eikä 5 v osaa edes tekstejä lukea, eli sinänsä ihan turhaakin.

Elokuva on sallittu Suomessa koko perheelle, ja sen kyllä huomaa juonestakin.

Meillä tuonikäiset on jo nukkumassa eivätkä todellakaan katsele telkkaria. Jim Carreyn kaikki leffat on niin p***ja etten pysty edes itse niitä katsomaan, joten en myöskään anna lasten katsoa niitä.