Semmonen kysymys. Mulla meinaan on hartiat juntturassa ja välillä tulee sellanne olo että pökrään justiinsa. Ihan hirvittävä tunne! :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Kyllä voi, kokemusta löytyy paljonkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Maalaastolloo:Voi tulla. Mulla ollu kerran niin pahana, etten voinu ku maata. Jos nousin istumaan niin silmis aivan pimeni ja jos yritin kävellä, menin päin seiniä. Ja niskasta johtui.
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:voi. Mulla myös kokemusta. Lämmitettävä vehnä/kauratyyny hartioille, kipuvoiteiden käyttöä ja lihaksia rentouttavia lääkkeitä siihen vaivaan. Harmi et harvassa ovat päivät jolloin ei hartiaseutu olis jumissa :/
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Ja myös, jos kallonpohjanlihakset on jumissa,niin tulee just noita oireitaNim.kokemusta omaava. Vielä ois 11 kertaa hierontakertoja käymättä,eilen oli vasta 3:s kerta..huomenna uus aika
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Ja myös, jos kallonpohjanlihakset on jumissa,niin tulee just noita oireitaNim.kokemusta omaava. Vielä ois 11 kertaa hierontakertoja käymättä,eilen oli vasta 3:s kerta..huomenna uus aika
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Ja myös, jos kallonpohjanlihakset on jumissa,niin tulee just noita oireitaNim.kokemusta omaava. Vielä ois 11 kertaa hierontakertoja käymättä,eilen oli vasta 3:s kerta..huomenna uus aika
![]()
Paljonko tälläinen lysti maksaa??
Tahtois niin kovasti ammattilaisen käsittelyyn, paranis elämänlaatu huomattavasti ku sais ton niska-hartiaseudun lihakset auki.