Hae Anna.fi-sivustolta

Voiko aikuisella iällä löytää vielä sydänystävän? Löytyisikö se netistä?

Viestiketju osiossa 'Uusia ystäviä?' , käynnistäjänä Marabou, 01.04.2012.

1. Marabou Vierailija

Olen iloinen, sosiaalinen ja hyväsydäminen 32-vuotias pakkaus. Tulen helposti toimeen kaikkien kanssa, mutta pohjimmiltani todella yksinäinen. Olen parisuhteessa, mutta vuosiin minulla ei ole ollut ystävää, jonka kanssa nauraa, itkeä tai olla vain hiljaa. Olen asunut pääkaupunkiseudulla pian pari vuotta, mutta minulla ei ole täällä yhtään ystävää. Tuntuu, että elämässäni on vain työ. Kaipaan enemmän kuin mitään tässä maailmassa aitoa ystävyyttä. Koen, että elämä valuu sormien välistä, kun ei ole ”parasta kaveria” sitä jakamassa.

Rakasta liikuntaa ja urheilu antaa minulle energiaa. Käyn salilla ja jumpissa. Olisi ihanaa, jos saisin ystävän seurakseni. Aktiivisesta liikuntaharrastuksesta huolimatta olen hitusen ylipainoinen, joten kaveri kilojen karistamisen olisi ilo. Luen, katselen töllöä, surfailen netissä ja herkuttelen – siinäpä minun vapaa-ajan muut aktiviteetit. Olen eläinrakas ja minulla on kaksi kissaa. Tykkäisin käydä enemmän leffoissa, kahvittelemassa ja syömässä. Villit bilehilevuodet ovat takana päin, mutta joskus olisi kiva poiketa parilla tai juoda hieman viiniä kotona. Asun Espoossa, Leppävaarassa, joten ihannetilanteessa ystäväkin asuisi lähinurkilla ja extempore-tapaamiset hoituisivat ongelmitta.

Elämäni ei ole ollut mikään kultaisiin kansiin puettu satu. Pohjamudissa olen rämpinyt ja kuraa on tullut niskaani, mutta niistä olen mennyt läpi sisulla. Elämän takaiskut ovat vahvistaneet ja opettaneet minut nauttimaan siitä, mitä minulla on. Tiedän, ettei moni usko, mitä minun hymyilevien kasvojen takaa löytyy. Olen sitä mieltä, että menneisiin on turha jäädä kiinni, mutta raskaina päivinä elämää olisi ihana puntaroida elämää luottamuksella hyvän ystävän kanssa. Siitä saisi energiaa katsoa rohkeasti eteenpäin.

Ystävän nauru, pitkä puhelu, maailmanparantamista kahvilassa, onnen hetket ja lämmin halaus… Ne kaikki uupuvat minun elämästäni. Haluaisin tarjota niitä toisella yksinäiselle – olisitko sinä täällä? Lähtisitkö kanssani kahville?

2. caillean Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Olen myöskin parisuhteessa elävä nainen. Minun kurimukseni on aina olleet naispuoliset ystävät, jotka eivät välitä tekemisistäni lainkaan. Ehdotin aikoinaan kavereiden kanssa kimppaan muuttamista, eivät suostuneet, vaikkei mitään syytä miksei. Ravintolois taas olin aina ikäänkuin vastuussa siitä, oliko heillä hauskaa vai ei. Jos poikaystävä jätti, ystävät alkoivat vältellä, ei kenenkään sydänsurut kiinnostaneet. Yksi ystävä jätti minut sen takia, että oli niin mustasukkainen eikä halunnut esim. että käyn heidän kotonaan kun miehensä aina paikalla. Toinen hyvä ystävä taas paloi loppuun ja jätti minut siinä sivussa, sanoi vain, että häntä ärsyttää ja käveli tiehensä, ei ole sen kummemmin kuulunut hänestä.

Olen sitä mieltä, että ystäviä ei voi olla liikaa ja tunnen yksinäisyyttä sillon tällön. Voin lähteä kahville kanssasi, laita privaattiviesti nimimerkilleni Caillean.

3. Nanna81 Vierailija

Moikka!
    Minä lähden mielelläni kahville!
    Etsin myös uusia naispuolisia kavereita kyllästyttyäni nykyisen 30vee-porukkani lapsekkaaseen teinijuoruilumeininkiin.Hyh hyi.
    Pidän muodista ja sisustelusta,ja olen hyvä kuuntelija (ja höpöttäjä :)..Samoja pieniä haaveita uusien ihmisten suhteen kuin myös sinulla, eli oikeita ihmisiä, jotka on jo saaneet osansa vastoinkäymisistä,ja oppineet niistä. Olen iloinen ja aika temperamenttinen, lempeä sielu,sekä osaan arvostaa teitä hyväsydämisiä kanssasisaria.
    Kerro ihmeessä,jos haluat lähteä pyörähtämään kahvilla tai vaikka kaupoissa!!!Asun Tapiolassa, joten ei tarvitse välttämättä suunnitella aina treffailuja viikkoa ennen :)
    Ai niin. Olen kauhea sohvaperuna,ja vaikka hoikka olenkin, tekisi se liikunta hyvää minullekkin.

4. Nanna81 Vierailija

Terve, kuka ihme sitten oletkin!

Toihan oli ihan törkeä tuo sinun kommentti, enkä millään tajua että millähän kieroutunella katseella luit noi sun harhaluulosi rivien välistä minun tekstistä...Eikai nyt kukaan h#lvetti jollain ystäväpalstalla etsi ihmisiä, että pääsisi varastamaan toisten miehiä?
    Olen aina se viimeinen, joka kävelee pois kriisissä olevan ihmisen luota ja aina se viimeinen joka tuntee tarvetta puukottaa toista selkään. Siitä syystä en koe enää oikein "pärjääväni" nykyisessä porukassani.
    Sun kannattaisi ehkä tehdä itse jotain tolle sun myrkylliselle elämänasenteelle, jos sekoitat keskenään (IHAN OIKEASTI) muodista pitämisen ja pinnallisuuden. Kumpihan se tässä pintapuolisesti asioita nyt tarkastelee?
    Ja valitettavasti olen hoikka, olen yrittänyt vaikka miten asiaa muuttaa, enkä liho millään. Henkilökohtaisesti pidän aina näyttävämpänä naisia, joilla on naisen muodot.

Voisin jopa tuntea myötätuntoa sua kohtaan, mutta etköhän ihan itse ole tosta henkisestä kasvustasi vastuussa...
    Ilmeisesti en sitten pystykään nousemaan ihan sun kaltaistesi yläpuolelle. Päivä on ylläreitä täynnä :)
    Ai niin. Mun edellinen maailman paras ystäväni oli reilusti yli satakiloinen poitsu, jonka kanssa yhteisymmärryksessä otettiin etäisyyttän kun hän meni naimisiin.

Mut hei hyvät jatkot!!

Lasted edited by : 20.05.2018
  5. NeitoHelsingistä Vierailija

----------
    Hei, elämämme ovat ja ovat olleet hyvin samanlaiset. Vieläkö olet ystävää vailla? Olen 31-vuotias nainen Helsingistä. Kirjoita ja tutustutaan [email protected].

6. tyttö helsingistä Vierailija

Heippa,

Kuulostaa erittäin tutulta tuo sinun kuvaus..! Paljon löytyy yhteisiä juttuja..Mulla myös yksinäistä ollut tämä elämä vaikka avomies löytyykin..Silti tuntuu tyhjältä, kun ei ole kavereita ja piirit muutenkin hirmu pienet..Olisi kiva tutustua :) Voin kertoa enemmän itsestäni mikäli kiinnostaa..tässä sähk.postini: [email protected]

7. kaneli86 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    hei!

Toi sun teksti oli ihan kuin mun suusta, yllätyin ihan.

Last edited: 25.09.2012
  8. Vierailija Vierailija

Moikka!

Jos olet vielä ystävää vailla, niin täällä olisi yksi mahdollinen. Sun tarina kuulostaa tutulta paitsi, että mulla ei ole miestä. Kaikki muu täsmää. Mullakin on kaksi kissaa jne. elämä kolhinut. Nyt on kaikki kyllä onneksi hyvin. Mulla on jäänyt aika moni kaveri, kun ovat olleet vaan baareissa juoksemisesta kiinnostuneita. Ei siinäkään mitään pahaa silloin tällöin ole, mutta kaipaisin kaveria ihan vaikka kahville, syömään, lenkille, elokuviin, konserttiin ja miksei vaikka ihan kotiin iltaa istumaan. Ikää on 34 v. Myöskin painoa ois tiputettavana. Vesijuoksua harrastan, mutta sinnekin ja myös kävelylenkille ois kiva saada kaveria. Olen mielestäni hauska, empaattinen, mukava ja hyvä ystävä kun musta sellaisen saa. Musiikki on myös tosi tärkeää mulle, erityisesti rock-musiikki. Asun Helsingin puolella, kantakaupungissa. Eli mailiosoite on: [email protected]

9. Vierailija Vierailija

Sori meiliosoitteesta jäi osa puuttumaan, eli osoite on: [email protected]

10. nanzki Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Hei,
    asun samoilla suunnilla ja käyn myös salilla ja jumpissa.
    Laita meiliä: [email protected]

11. Halvannan Vierailija

Jotka enemmänkin kerroitte elämistänne, kuulostaa jutut tutuilta! Itsekin kolmekymppinen nainen, kissaihminen, jolle liikakilojakin on kertynyt. Viime vuosina ystävyyssuhteet muuttuneet, kun kaikilla elämäntilanteet muuttuu. Kaipaisi siis uusia oikeita ystäviä, joiden kanssa jutella kaikesta maan ja taivaan välillä ja tehdä jotain muutakin kuin juhlia sitä, että on perjantai.. Mies löytyy, mutta ei se aja samaa asiaa kuin ystävät :)

Jos joku on vielä vailla kaveria tässä osoitteeni [email protected]
    Voidaan vaikka alkuun tutustua sähköpostin välityksellä :)

12. merenaalto Vierailija

Hei,

täällähän on mukava ketju ihmisiä vailla ystäviä, meistähän voisi saada kivan kaveripiirin?

Olen 31-vuotias ja huomaan ystäväpiirini huvenneen elämänmuutosten myötä. Huomaan kaipaavani tyttöjen iltoja, shoppailua, syömistä, liikkumista tai ihan vain kotona kahvittelua tai viinilasillisen kanssa illanviettoa rupatellen.

minulle voi laittaa viestiä, [email protected]

13. lonely_wolf76 Vierailija

Yksinäinen 36-vuotias mies Itä-Helsingistä etsii näin aluksi juttuseuraa, mutta kanssani voi keksiä kaikkea tekemistäkin jos siltä tuntuu.
    Olen savuton ja raitis, luotettava, mukava, kiva ja huumorintajuinen.

Laita viestiä [email protected]

14. Tyttö tuommoinen Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  15. marsipaani8 Vierailija

Hei!
    olen 28vuotias naikkonen, ja olen itsekin olen herännyt huomaamaan että vanha ystäväpiirini on kadonnut uusien elämäntilanteiden, muuttamisien ja mitä erikoisimpien syiden vuoksi, ja tällä hetkellä niin kaipaisin uutta ystävää ihan vaan ystäväksi. Jutteluun, hengailuun, mitä se ystävyys sitten ikinä tarkoittaakin.

Osaan samaistua niin moneen tämän ketjun viesteistä että huh! Työpäivän jälkeen vietän aikaa yleensä kotona piipertäen, ja tähän toivoisin nyt jotakin uutta tämän arjen lisäksi :)

Minulla on avomies ja meillä on kaksi kissaa, ja jos kaikki sujuu hyvin, meille on ensi vuoden alkupuolella tulossa perheenlisäystä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä että minä aina jauhaisin kaiken maailman vauvajuttuja, päinvastoin, haluaisin nyt ihan normaalin elämän asioista jauhaa jonkun, uuden ystävän kanssa.

sähköpostia saa laittaa: [email protected]

Niin ja tampereelta olen.

16. eloilox Vierailija

Heippatihei! Voi että miten harmittaa, että en bongannut tätä ketjua aikaisemmin! Ketjun aloittajan tekstissä on niin paljon tuttua, että oikein hämmästyin. Olen tosin itse sinkku, eikä minulla ole lemmikkejä, vaikka kissoista kovasti pidänkin. Olen aloittajasta poiketen hitusen ujo, mutta tutussa (hyväksyvässä ja samalla aaltopituudella olevassa) seurassa kaikkea muuta :) Lisätietoja löytyy omasta ystävänhakuilmoituksestani, jonka otsikko on "Hallootahalloo pk-seutulaiset +30v. "feminiinit" Yhteystietoni löytyvät myös sieltä. Jos voit samaistua tämän viestiketjun aloittajaan, ilmoittele itsestäsi minulle, niin tutustutaan ja piristetään toistemme syksyä :) Omalta osaltani se on alkanut aika tahmaisesti...

17. eloilox Vierailija

35 sinkkunainen kaipailee (naispuoleista) ystävää, jonka seurassa voisi motivoitua lenkkeilemään myös näillä vähän kurjemmilla syysssäillä (omalta osaltani se onnistuu tosin ainakin toistaiseksi vain kävelyvauhtia) ja vaikka lämmitellä sen jälkeen kahvikupposen äärellä. Tai jutella henkeviä ja vähän kevyempiäkin viinilasillisen rentouttamana. Tai tehdä huvittelureissuja ja shoppailukatselmuksia, vaikka ihan vain kotimaan kamaralle tai Tukholmaan tai Tallinnaan. Jakaa vähitellen niitä arempiakin asioita, mutta myös niitä pienimpiäkin iloja ja pitää ihan vain hauskaa etc. Baareissa biletys ei ole tosin ollut koskaan minun juttuni, sillä olen enempi sellaista kotona viihtyvää ihmistyyppiä. Olenkin uusien tuttavuuksien suhteen hieman ujo, mutta jos kemiat vaan toimii, niin se oikea, avoimempi puoli tulee esiin. Jos kaipaat todellista, syvällistä, vaan et tosikkoa tosiystävää, sellainen olisi nyt tarjolla täälläpäin: eloilox()gmail.com :)

18. Esme Vierailija

Hei,

Taalla 36 vuotias nainen Espoosta tai asun ulkomailla viela tovin, mutta palaan piakkoin takaisin Suomeen. Kavereita ja ystavia on, muutamia, mutta toivoisin etta loytaisin uusia ystavia, joiden kanssa voisi kayda kavelylla, elokuvissa, shoppailemassa, kahvilla, viinilasillisella yms. Pidan hiihtamisesta ja laskettelemisesta, pitkista kavely- ja patikointireissuista, tanssimisesta ja muutenkin kaikki urheilu kiinnostaa. Myoskin pidan elokuvista ja luen paljon. Jos tuntuu ajatukset tutuilta, niin minut puolestaan tavoittaa osoitteesta esme77(at)windowslive.com

Mukavaa joulun odotusta.

t. E

19. lonely_wolf76 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kokeillaan ny viel kerran..9kk sitten laitoin tänne ilmoituksen eikä ainuttakaan vastausta..eli:

Yksinäinen 37-vuotias mies Itä-Helsingistä etsii näin aluksi kirjoittelu seuraa, mutta kanssani voi keksiä kaikkea tekemistäkin jos siltä tuntuu. Kirjoitellaan ja tutustutaan kaikessa rauhassa.
    Olen savuton ja raitis, luotettava, mukava, kiva ja huumorintajuinen.

Laita viestiä [email protected]

20. Kookos Vierailija

Moikka! Luin sun viestin ja tuntuu kuin olisin itse kirjoittanut tuon viestin! Olen siis 22-vuotias nainen Helsingistä. Pistä viestiä jos vielä kaipaat ystävää, olisi mahtavaa käydä vaikka kahvilla! :)

[email protected]

21. mio Vierailija

Aloittajan kanssa ja teidän muidenkin kanssa aika samoja tuntemuksia koen. :) Uusia ystäviä olisin vailla / miksei täältä vois yhteinen porukkakin löytyä?
    Olen 25v nainen ja pk- seudun lähellä asustelen, avopuoliso(nainen) myös löytyy ja tulevaisuudessa toivottavasti myös perheenlisäystä. En ole se puheliain joukosta, yksinäisyys vaivaa ajoittain kovastikin, mutta olen ihan kiva kuitenkin. ;) jos joku haluais tutustuu tapaamisen merkeissä niin sähköpostitse tavoittaa [email protected] tää ei vanhene. :>

22. Timbalito Vierailija

Hei tyyppi!

Sun ilmo on just mitä oon etsinyt. Siinä saattaa olla pieni mutta, mutta keskitytään siihen vasta myöhemmin, jos edes päätät vastata mulle. Itse oon tosi samankaltaisessa tilanteessa kuin sinäkin, paitsi, että olen 34-vuotias ja asun Konalassa. Ja kun sanon, että tosi samankaltaisessa tilanteessa, niin tarkoitan, et oikein HÄMMENTÄVÄN samankaltaisessa tilanteessa kuin tuo tekstisikin. Jos mä laitan mun sähköpostiosoitteen tähän, niin saat tutustua tai olla tutustumatta minuun lisää mailitse, mutta itse ainakin odotan toiveikkaana vastausta.
    [email protected]

23. vierailija Vierailija

Moikka, myös liikuntaa rakastava 30+ nainen pk-seudulta kaipailee ystävää.Käydään kahvilla ja tutustutaan paremmin! s.p [email protected]

24. vierailija Vierailija

Heippa! Nyt osui sellainen ketju, jossa tuntuu olevan monta samanhenkistä tyyppiä. Itsekin asun Leppävaarassa, Espoossa. Minulla on 3v lapsi jonka kanssa vietän sen ajan mitä töiltä jää. Haluaisin elämääni lisää ystäviä ja kavereita, menoa ja tekemistä. Liikuntakaveri olisi ihan parasta. Aloittajan teksti kyllä oli melkein kuin itseni kirjoittama. En varmaankaan ulospäin vaikuta kovin yksinäiseltä ihmiseltä, mutta sellainen olo kyllä välillä iskee. Laittakaa viestiä tai perustetaanko whatsupryhmä?

[email protected]

25. annertete Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hyvä deittisivusto - https://be2.fi Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Last edited: 30.10.2020

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri