Voiko alapään sheivaaminen aiheuttaa kamalan kutinan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Enpä ole koskaan ennen noin alhaalta sheivannutkaan, mutta piti sekin kokeilla.. Muutamien päivien päästä alkoi kamala kutina juuri tuolla alueella.. Ajattelin tietysti heti hiivatulehdusta, mutta nyt kun asiaa olen miettinyt, niin ajoitus sopisi niin hyvin tuohon sheivaamiseen.. Kun ennen ollut karvoja tuolla häpyhuulten ympärillä "suojana" ja nyt on täysin paljaana, niin ärtyisi erilailla? Kellään kokemusta? Hiivatulehduksia mulla ei ole aiemmin ollut kuin muutaman kerran ja niistä vuosia aikaa, ostin kuitenkin kuurin, koska olin varman, että se olisi hiivaa, mutta oireet ei näytä loppuvan.. Nyt kutina siirtynyt tuonne sisempien häpyhuulten luo..

Jep, sänki se siellä. Mulla tulee tohon häpykukkulalle niin jumalaton kutina pari päivää sheivauksen jälkeen että ei auta muu kuin olla sheivaamatta. Onneksi jalkovälistä voi vetää huoletta, sinne ei tule samaa kutinaa.

Kyllä kutkuttaa :) Ja jos liian tiheään sheivaa niin vasta se kutiaa, antaa tulla taas kunnon sänki ennen seuraavaa kertaa. Silti en siitä luovu vaikka masuasukin takia en alakertaani enää näekkään :) alakerta kuntoon ja varma saanti :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä kutkuttaa :) Ja jos liian tiheään sheivaa niin vasta se kutiaa, antaa tulla taas kunnon sänki ennen seuraavaa kertaa. Silti en siitä luovu vaikka masuasukin takia en alakertaani enää näekkään :) alakerta kuntoon ja varma saanti :D

Jos mä aattelisin noin, niin alapää kutisisi aina eikä puhettakaan että saanti edes kiinnostaisi ;)

Karvojen tarkoitushan on kuljettaa pöpöt pois iholta ja estää niitä joutumasta limakalvoille, joten joillekkin sheivaaminen aiheuttaa tulehduksia. Itse haluaisin sheivata, mutta gyne minua näin valisti. Eli se homma vaan ei sovi kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no oiskohan se kasvava sänki mikä siellä kutisee.. mulla kans parin päivän päästä sheivaamisesta kutisee, mut sitte ku sheivaa uuestaa, ni loppuu kutinat

Peesi, paitti ei siinä mikään uudestaan sheivaaminen auta, ellei ihan alvariinsa halau olal sheivaamassa. Kutisee se sänki joka kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin täti:
Karvojen tarkoitushan on kuljettaa pöpöt pois iholta ja estää niitä joutumasta limakalvoille, joten joillekkin sheivaaminen aiheuttaa tulehduksia. Itse haluaisin sheivata, mutta gyne minua näin valisti. Eli se homma vaan ei sovi kaikille.

tämä se varmaan mullakin sitten on.. Koska tuolla ei mitään sänkeä vielä ole, mutta jotain on nyt tuonne limakalvoille tapahtunut..

Eka kerta kutiaa pahiten, kun sen sänki sieltä alkaa kasvaa. Ja sellasenkin oon huomannu et jos sheivaa vasta karvaan nii kutittaa enemmän, kun se et ajaa myötä karvaan. =)

Yhteistyössä