Voiko avoin parisuhde toimia?

  • Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Täti tomera
Alkuperäinen kirjoittaja Olen huomannut:
että tämä vippinä esiintyvä henkilö on aina osallisena modetuissa ja suljetuissa ketjuissa. Siis ihan aina.
Mistä se mahtaa johtua? Olisiko syytä pohtia käyttäytymistään palstoilla kuten myös noiden typerien kuvien linkittämistä? Kuinka voidaan sallia, että joku linkittelee tuollaisia kuseksivien ukkojen kuvia keskustelujen lomaan? Viittaan 28.2.08 kello 23:34 vipin lähettämään kuvaan.

Ehdotan moderaattorille, että tämän riidanlietsoja ja "sivistyneeti vittuilija" nikin rekisteröity käyttäjä moderoidaan pois näiltä palstoilta. Uskon vakaasti, että palsta rauhoituu oitis ja asiapitoiset keskustelut saavat etusijan elleissä. Miksi pitäisi suvaita, että joku mies riehuu jakuvasti nokkimassa ensisijaisesti naisille tarkoitetulla palstalla.

Ps. Tämä viesti EI ole vipille, niin kuin otsikkokin kertoo. Joten älä kommentoi tätä.
Vahan fiksumpi ihminen olisi osoittanut taman suoraa modeille, miksi julistaa asiaa avoimesti? Pienet vittuilut vipille? Fiksuako? Olen pannut merkille, etta kaikki vipin kimpussa roikkuvat ovat enemman tai vahemman itse riitaa kylvavia. Tama viestisi on siita hyva esimerkki.

Lahes kaikilla keskustelu sivuilla harrastetaan hymioita, tukemaan sanomaa, muuten vaan piristamaan tekstia. Sorry etta kommentoin, ethan vaan loukkaantunut.
 
been there, done that
Tässähän on jo melkoinen avoin suhde käynnissä: V.I.P.iä seuraa joku herkeämättä ja V.I.P taas ei kaihda juuri mitään keinoa yrittää herättää minun mielenkiintoani. Minä taas en ole kiinnostunut kummastakaan.

Varsinainen kolmiodraama
 
kantit hukassa
"joku" joka seuraa vippiä on "joku" jolla on omituinen tietokone. Skandit ovat tallella tädillä kun kirjoitetaan lähettäjäsarakkeeseen oma nikki, mutta putoavat hassusti pois, kun laitetaan puolustelevaa tekstiä vastaus osioon.

Tiedän, että tämän mikan tajuttuaan "täti" pyytää modea poistamaan viestinsä ;o)

Muuten, miksi setä haluaa olla täti? Munatonta touhua näin pääsiäisen alla, hih :-D
 
been there, done that
Alkuperäinen kirjoittaja kantit hukassa:
"joku" joka seuraa vippiä on "joku" jolla on omituinen tietokone. Skandit ovat tallella tädillä kun kirjoitetaan lähettäjäsarakkeeseen oma nikki, mutta putoavat hassusti pois, kun laitetaan puolustelevaa tekstiä vastaus osioon.
No oho! Kerrankos sitä pikku munaus sattuu. Pariisilaisesta katukahvilasta olisikin ollut parempi Tädin sijasta Tati. Tomera tai Jacques.


 
Tati korjasi
Alkuperäinen kirjoittaja Tati tomera:
Alkuperäinen kirjoittaja Olen huomannut:
että tämä vippinä esiintyvä henkilö on aina osallisena modetuissa ja suljetuissa ketjuissa. Siis ihan aina.
Mistä se mahtaa johtua? Olisiko syytä pohtia käyttäytymistään palstoilla kuten myös noiden typerien kuvien linkittämistä? Kuinka voidaan sallia, että joku linkittelee tuollaisia kuseksivien ukkojen kuvia keskustelujen lomaan? Viittaan 28.2.08 kello 23:34 vipin lähettämään kuvaan.

Ehdotan moderaattorille, että tämän riidanlietsoja ja "sivistyneeti vittuilija" nikin rekisteröity käyttäjä moderoidaan pois näiltä palstoilta. Uskon vakaasti, että palsta rauhoituu oitis ja asiapitoiset keskustelut saavat etusijan elleissä. Miksi pitäisi suvaita, että joku mies riehuu jakuvasti nokkimassa ensisijaisesti naisille tarkoitetulla palstalla.

Ps. Tämä viesti EI ole vipille, niin kuin otsikkokin kertoo. Joten älä kommentoi tätä.
Vahan fiksumpi ihminen olisi osoittanut taman suoraa modeille, miksi julistaa asiaa avoimesti? Pienet vittuilut vipille? Fiksuako? Olen pannut merkille, etta kaikki vipin kimpussa roikkuvat ovat enemman tai vahemman itse riitaa kylvavia. Tama viestisi on siita hyva esimerkki.

Lahes kaikilla keskustelu sivuilla harrastetaan hymioita, tukemaan sanomaa, muuten vaan piristamaan tekstia. Sorry etta kommentoin, ethan vaan loukkaantunut.



 
Mita ihmetta?
Siis asken toimi sentaan aakkoset lahettajaa kirjoittaessa, nyt eivat enaa ollenkaa.

Kyllapa on omituinen nappis!

Eiköhän tässä tullut selväksi, että tädilla taitaa olla ääkköset tallella, mutta jotain muuta on kyllä hukassa -pahasti.
 
Täti vipin takkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Mita ihmetta?:
Siis asken toimi sentaan aakkoset lahettajaa kirjoittaessa, nyt eivat enaa ollenkaa.

Kyllapa on omituinen nappis!

Eiköhän tässä tullut selväksi, että tädilla taitaa olla ääkköset tallella, mutta jotain muuta on kyllä hukassa -pahasti.
Joha ootta. Tätyy sekottaa pakkaa ku ootte tän palsta sekottan muutennii. Olen vipin muija, ettäs tiiätte.
 
been there, done that
Alkuperäinen kirjoittaja Mita ihmetta?:
Eiköhän tässä tullut selväksi, että tädilla taitaa olla ääkköset tallella, mutta jotain muuta on kyllä hukassa -pahasti.
Tuikea täti on kyllä, liekö tuiskeessa? Ääkköset löytyy sähköpostin puolella, taitanee haluta laajentaa parisuhdettaan avoimeksi, yhteydenottojen kiihkeys puhuisi hieman sen puolesta.

 
kantit hukassa
Joskus on huvittanut ihmisen typeryys, mutta kaikella rajansa -ei tyhmyydellekään jaksa loppumattomasti olla myötämielinen.

Omalta osaltani lopetan tämän pellen kanssa vääntämisen, hän kyllä nolaa ihan itse itsensä jatkossakin ilman kenenkään apuja. Suosittelen muille samaa.

Luulen, että modet ovat niin munattomia, etteivät tätä ukkoa saa pois elleistä ja ehkä onkin hyvä, että pysyy täällä, eipä tee pahojaan muualla. Toisaalta on kyllä ikävää, että kaikki ketjut (tai siis ne, joissa kirjoittaa henkilöitä joista tämä nylkky on ottanut pakkomielteen) pilaantuvat tämän "tatin" touhottaessa monella nikillä itseään kannustaen ja nylkytys nilkkaa etsien. Milläs todistat pölhökustaalle hänen pölhöytensä -et millään.
 
Afrikassa ainakin toimii-Ghanalaisella poppamiehel
Alkuperäinen kirjoittaja ..........:
Avoin suhde toimii vain jos nainen antaa miehen aivopestä naisen aivot.

Yleensä se on se miehet jotka alkaa ehdottaa omalle naiselle avoin suhdetta tai sitten mennä yhdessä pari klubiin naimaan.
jompaa kumpaa ne haluaa jotta voivat paneskella toisten naisten kanssa.
ja sitten manipuloivat ja aivopesevät oman vaimon/naisen aivot motto 'se on vain sexiä kulta,rakastan vain sinua rakas puluni. ja nainen uskoo ja pian menee miehen peliin mukaan vaikka nainen sisimmissä ei haluaisi mennä mutta, menee kun ei halua menettää sitä AVOIN - PETTURIA

Avoin suhde? parempi kirjoittaa ja nimitellä tuollaista suhdetta " avoin- petturi suhde.
olet petturi joka haluaa kysyä lupaa ja vapaalipun alkaa pettää toista avoin

Et takuulla pysty muihin suhteisiin jos rakastat toista aidosti, sitten kun kohtaat sen oikean,et halua jakaa sitä toisten kanssa,eikä tuo mitään rakkautta ole .
Vain ne jotka eivät ole kohdannut vielä sitä oikeaa pystyvät sextailla toisten kanssa ja alkavat ehdottaa toiselle jompaa kumpaa vaihtoehtoa eli, mennään pari-klubiin naimaan tai aletaan avoin- petturiksi.
Yleensä se on se mies joka alkaa ehdottaa jompaa kumpaa...
Afrikassa on moniavioisuus, siellä yhdellä miehellä voi olla kymmeniä vaimoja. Ja olihan Osama Bin Ladenin isälläkin 12 akkaa! Ovatko naiset tyytyväisiä? No, eihän siellä naisilta mitään kysytä!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä