voiko e-pillereistä saada vakavan allergia reaktion?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moon vähän hassu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

moon vähän hassu

Vieras
Ainakaan pakkausselosteessa ei mainita sellaista haittavaikutusta. Mutta varoituksissa
lukee että älä käytä jos olet allerginen estriolille tai nomegestrolille tai valmisteen apuaineille.
No mist hitost mä tiiä en oo koskaa pillereitä popsinu?
Oon vaan saanu antibiooteista anafylaksian... :(

Mistä tahansa voi saada anafylaksian, jos oikein allerginen on. Selvitettiinkö, mille ab:ssa allerginen olet?

Noin yleensäottaenhan ab-allergiat ovat hitosti yleisimpiä. Koskaan en ole kuullut kenenkään saaneen anafylaksiaa e-pilleristä, mutta mahdotonta se ei tietenkään ole.

Olen allerginen penisilliinille ja kefalosporiinille.

En ole minäkään kuullut että kukaan olisi saanut anafylaksiaa e-pillereistä mutta allergisia reaktioita kylläkin, joissakin e-pillereissä siitä on mainintakin harvinaisten haittavaikutusten alla.

20vuotta ehkäisyneuvolassa einkä ole koskaan kuullut kenenkään saaneen allergista reaktiota ehkäisypillereistä. Antibioottiallergiat on todella yleisiä, varmaan joka neljännellä maininta sellaisesta, ainakin epäilystä.

20vuotta ehkäisyneuvolassa einkä ole koskaan kuullut kenenkään saaneen allergista reaktiota ehkäisypillereistä. Antibioottiallergiat on todella yleisiä, varmaan joka neljännellä maininta sellaisesta, ainakin epäilystä.
sain tosi pahan allergisen reagtion Zoely- merkkisistä pillereistä. Ympäri kehoa nousi pieniä paiseita, kainalosta turpos imusolmuke, koko kehoa kutisi, kutisee kolmen viikon päästäkin lääk.lopettamisen jälkee. 3 pilleriä ehdin syödä

Yhteistyössä