A
apuja kaipaan
Vieras
Siis tällainen tilanne: Lapsi on koulun eskarissa joka tarjoaa myös hoitoa klo 17 saakka. Eskarista kuljetetaan lapsia läheiseen vuoropäiväkotiin jos tarvii ilta/viikonloppu hoitoa. Nyt tuli eskarista mulle kommentti, että lapsi ei voi tulla mun viikkovapaa päivänä eskariin (siis ei hoitoon vaan aamupäivä eskariin) jos mulla on viikonlopuksi varattu hoito sieltä viikkopäiväkodista. Että lapselle pitää tulla kaksi vapaa päivää viikossa
No mulla voi olla 7 päivää töitä peräkkäin, että käytännössä voi hyvinkin olla ettei sitä kahta vapaa päivää tule samalle viikolle.
Ja lapsella on ollu ihan normaalit vapaa päivät kotona muuten, mut nyt on sattunu et tulee vaan yksi eskari päivä ja sitte pari viikkoa, että ei pääse sinne lainkaan koska mulla on iltavuoroja niin että menee suoraan iltahoitoon.
Ja siis pointti tällä, että voiko eskarista sanoa että lapsi ei voi sinne tulla? Kun sehän on koulu eikä päiväkoti?
Ja lapsella on ollu ihan normaalit vapaa päivät kotona muuten, mut nyt on sattunu et tulee vaan yksi eskari päivä ja sitte pari viikkoa, että ei pääse sinne lainkaan koska mulla on iltavuoroja niin että menee suoraan iltahoitoon.
Ja siis pointti tällä, että voiko eskarista sanoa että lapsi ei voi sinne tulla? Kun sehän on koulu eikä päiväkoti?