Voiko hääpuku olla punainen??

Anitran puku oli ihan kaunis, leikkaukset vain oli outoja eikä ehkä ihan etiketin mukaiset. Muistaakseni siinä oli olkapäät paljaat ja halkiot vesirajaan asti ja yläosan halkio napaan asti?? en nyt kyl ihan varma oo.

5073392_148_vi.jpg

Mun mielestä toi on aivan hirvittävä puku! Ahtolalla siis.. Toi Satuhäissä ollut on nätti. Mä kans tykkään kyl,et tommonen punanen on yksityiskohtana ja korostamas jotain pientä hienoutta siinä puvussa. Ja voi se puku kokonaanki olla punanen,jos on vähän vähemmän mauton ko em..

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Kun kukas julkimo se meni naimisiin punaisissa, ja media oli heti kimpussa...Otsikot huusi "pettäjän väri, pettäjän väri"

Mitäs mieltä ootte? Mun mielestä punaiset on nättejä, tai ainakin punaiset yksityiskohdat...
Ei siinä tapauksessa ollut kyse väristä vaan siitä, minkälainen se puku oli. Eli pukuhan oli ihan kauheen avonainen, toinen reisikin näkyi kokonaan. Ja muutenkin puku oli kaikkea muuta kuin istuva. Kyllä itse voisin mennä punaisessa puvussa, ja luultavasti menenkin tai ainakin sellaisessa missä on punaista.

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Muistelisin, että tässä Ahtolan tapauksessa tais enempi närää aiheuttaa se puvun leikkaus liian paljastava.... olihan se tosi syvään uurettu ja niin että rinnat peittyi nippa nappa.

Pyh, taatusti pilkattiin sitä väriä pettäjän väriksi. Meillä vanhemmat sukulaisetkin kauhisteli, että PUNAISISSA NAIMISIIN :D

kyllä se oli enemmän tuosta puvun leikkauksesta se kohu ja siitä et oliko kirkkon sopimaton kun oli niin avonainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Muistelisin, että tässä Ahtolan tapauksessa tais enempi närää aiheuttaa se puvun leikkaus liian paljastava.... olihan se tosi syvään uurettu ja niin että rinnat peittyi nippa nappa.
Niinhän se oli. Järkyttävän syvä leikkaus, napaan asti ja siihen kroppaan puku ei sopinut yhtään.

Yhteistyössä