Voiko huomattavasti nuorempi mies oikeasti haluta vanhempaa naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "qqq"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen naimisissa 28 vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta siltikin mietityttää, että voiko nuoremman miehen ja vanhemman naisen suhde oikeastikkin toimia. Kai sekin on kuitenkin mahdollista.

Itelläni vaan 6v nuorempi mies ja 15v ikäerokin vielä menettelis mut sit jos liki 50v eukko pyörii 23v poikasen kanssa ni se on jo mun mielestä liikaa..ja sit kun se käytös on ku teinitytöillä ni voihan oksennus :P

Itse olen 37vuotias mies ja mielelläni katselen 20-25vuotiaita naisia. Eli olenko nyt sairas perverssi kun noin paljon nuorempia katselen? Yleensähän se menee juuri näin, että jos vanhempi nainen vikittelee nuoria miehiä, se on ihan ok, mutta jos toisin päin, niin jo on kuulema sika jne.

Itse olen 37vuotias mies ja mielelläni katselen 20-25vuotiaita naisia. Eli olenko nyt sairas perverssi kun noin paljon nuorempia katselen? Yleensähän se menee juuri näin, että jos vanhempi nainen vikittelee nuoria miehiä, se on ihan ok, mutta jos toisin päin, niin jo on kuulema sika jne.

sehän on nimenomaan toisinpäin. Vanhempi mies ja nuorempi nainen on normaalia, kuten istuva presidenttipari.. Mut vanhempi nainen ja nuorenpi mies on epänormaslia.. Miksiköhän näin

Itsellä suhde 13 vuotta nuorempaan mieheen. Hieman kipuilen sen ikäeron kanssa, mutta mies on ihana, huomaavainen ja niin kuuma itsekin korn nuortuvani ja hehkuvani, joten nautin tästä hetkestä.

Voi. Nuoremmissa naisissa hottia on ainoastaan se heidän nuoruutensa. Ja moni 18-vuotias neitokainen ei myöskään sheivaa, eli ne on karvaturreja. Useimman seksitaidot on aivan 18-vuotiaan tasolla. Suihin ei tykätä ottaa, kun "se haisee". Yleinen olemus on usein hieman huolittelematon, eli vaikka kynsilakka on lohkeillut tai ripsiväri vähän sinne päin. Ei se ole heillä niin justiinsa. Mutta joo - onhan ne nuoria. Se toki omalla tavallaan on vetovoimatekijä.

Mutta kun se parikymppinen inttikundi saa sellaiselta noin nelikymppiseltä daamilta kyydit, niin se on ihan toista luokkaa. Timmattu ja trimmattu kroppa, huoliteltu olemus... ei ole jalla tossuja ilman sukkia, vaan naiselliset korot. Rohkeutta tehdä! Siinä ei kysellä että miten sitä konetta ohjataan tapista.

Minusta on niin turha keskustella siitä, mikä on sopivaa ja mikä ei. Kahden ihmisen suhde on heidän asiansa ja kovasti paheksumalla ainoastaan aiheutamme pahaa mieltä. Kenenkään, joka ei halua olla nuoremman miehen tai vanhemman naisen kanssa ei sitä tarvitse tehdä.
Mutta kaikille, jotka ovat uskaltaneet toteuttaa itseään tai ovat sattuneet rakastumaan suuresta ikäerosta huolimatta toivotan onnea.
Minulla oli pitkä suhde itseäni 16 vuotta vanhempaan mieheen ja nyt minulla on suhde itseäni 20 vuotta itseäni nuorempaan mieheen.

Parisuhteessa seksin osuus on 80%, ota tai jätä.
Ite oon 70 jätkä, mun naisystävät ovat 60- 85v, aina on ollut seksiä.
Raha myös on vaikuttanut asiaan; liukuvoiteet eivät ole halpoja.

Kyllä voi. Olen 43v mies ja aina halunnut itseäni vanhempaa naista ja aina tarkoittaa siis 13-14 vuotiaasta asti. On ollut pelkkiä seksisuhteita niinkuin myös parisuhteitakin itseäni 6-31 vuotta vanhempien naisten kanssa ja toivottavasti tulee olemaankin.

Puhutaan nyt noin 15 vuoden ikäerosta...

Onko kyse seksistä, rahasta vai mistä, jos tuollaisella ikäerolla mies väittää haluavansa?

Itse kun olin 30 vuotias, mulla oli suhde 60 vuotiaan naisen kanssa. Olen aina tykännyt itseäni reilusti vanhemmista naisista. Eka naisystäväni oli mua 15 vuotta vanhempi. Nyt olen itse 38 ja eniten kiinnostaa semmoset 46-66 vuotiaat naiset. Vanhemmat naiset on kiihoittavia, koska heissä on särmää. Nuoret ja ''virheettömät'' ei sytytä yhtään. Heissä ei ole sitä elämänmakua ja charmia jota on kypsissä leideissä.

Yhteistyössä