Voiko huutiksessa huutaja kostaa negan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "myyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"myyjä"

Vieras
Kohteeni huutiksessa sulkeutui 2 viikkoa sitten ja ostaja ei ole vieläkään maksanut tuotetta, eikä vastannu sähköpostiini, jossa kysyin asiasta (5 päivää sitten). Tässä tilanteessa ilmeisesti kuuluisi antaa negatiivinen palaute, mutta minua jotenkin pelottaa, että mitäs jos huutaja kostaa ja antaa minullekin negatiivisen?

Ylläpito ei poista kostonegoja!! ei läheskään aina, itse olen saanut kaksi kostonegoo, ensimmäisessä tapauksessa ostin laukun jonka kunto hyvä ja myös kuvassa tahraton, hain laukun kotona huomasin laukun olevan täynnä tahroja ja sain kostonegan. Toisessa tapauksessa myin vaatteita sain odottaa maksua 2kk kun ostaja oli "matkoilla" ja sitten kun hän lopulta suostui maksamaan vaatteet niin johan tuli valitusta että koot on vääriä jotain L-XXXXL kokoa (oma koko S-M!) ja sain toisen kostonegan, johon ylläpito ei puuttunut, kaiken lisäksi tuolla myyjällä oli myös feikkitavaraa myynnissä. Jos saat kostonegan voithan vaihtaa nimimerkkiä tai myydä fb kirpputorilla.

Ylläpito ei poista kostonegoja! ei läheskään aina, itse olen saanut kaksi kostonegaa, ensimmäisessä tapauksessa ostin laukun jonka kunto hyvä ja myös kuvassa tahraton, hain laukun kotona huomasin laukun olevan täynnä tahroja ja sain kostonegan +kiroilua myyjältä. Toisessa tapauksessa myin vaatteita sain odottaa maksua 2kk kun ostaja oli "matkoilla" ja sitten kun hän lopulta suostui maksamaan vaatteet niin johan tuli valitusta että koot on muka vääriä jotain L-XXXXL kokoa (oma koko S-M!) ja sain toisen kostonegan, johon ylläpito ei puuttunut, kaiken lisäksi tuolla myyjällä oli myös feikkitavaraa myynnissä. Jos saat kostonegan voithan vaihtaa nimimerkkiä tai myydä fb kirpputorilla, huutonet palveluineen mennyt huonoon suuntaan..

Ylläpito ei poista kostonegoja! ei läheskään aina, itse olen saanut kaksi kostonegaa, ensimmäisessä tapauksessa ostin laukun jonka kunto hyvä ja myös kuvassa tahraton, hain laukun kotona huomasin laukun olevan täynnä tahroja ja sain kostonegan +kiroilua myyjältä. Toisessa tapauksessa myin vaatteita sain odottaa maksua 2kk kun ostaja oli "matkoilla" ja sitten kun hän lopulta suostui maksamaan vaatteet niin johan tuli valitusta että koot on muka vääriä jotain L-XXXXL kokoa (oma koko S-M!) ja sain toisen kostonegan, johon ylläpito ei puuttunut, kaiken lisäksi tuolla myyjällä oli myös feikkitavaraa myynnissä. Jos saat kostonegan voithan vaihtaa nimimerkkiä tai myydä fb kirpputorilla, huutonet palveluineen mennyt huonoon suuntaan..

Jos ostaja ei maksa huutoaan ja antaa kostonegan, ylläpito todellakin poistaa sellaiset kostonegat myyjältä. Jos ollaan vaatteista ja niiden kunnosta ja koosta eri mieltä, niihin ei ylläpito puutu. Ne pitää selvittää sitten myyjän ja ostajan keskenään.

Yhteistyössä