Hae Anna.fi-sivustolta

1. Palvelimen ylläpitotöiden johdosta foorumi ei ole käytettävissä perjantaina 19.7. noin klo 06.00 - 07.00 välisenä aikana. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa. Pyrimme pitämään tauon mahdollisimman lyhyenä.

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Voiko isorintainen nainen juosta mukavasti?

Viestiketju osiossa 'Kuntoklubilaiset' , käynnistäjänä Anopin rinnat, 03.08.2012.

1. Anopin rinnat Vierailija

Anoppini harrastaa pitkiä kävelylenkkejä, mutta ei voi omiensa sanojen mukaan juosta, koska isot rinnat heiluvat liikaa. Kunto kyllä varmasti kestäisi.

Onko se vain niin, ettei isoja rintoja saa mitenkään kuriin muuten kuin leikkaamalla ne pienemmiksi? Vai löytyisikö jostain sellaiset liivit, että melonit pysyisivät kurissa?

PS. Ei provo

2. D-E liikkuja Vierailija

Kyllä tosi hyviä urheiluliivejä löytyy myös isorintaiselle naiselle. Olen myös kuullut ns kahden liivin tekniikasta eli tuplat.

3. sesam, ei kirj. Vierailija

Shock Absorberin Run malliset rintsikat ovat todella tukevat ja loistavat (Tuotteet - Shock Absorber). Timarcon Shock Absorber. Urheiluliivi netissä. - Timarco.fi sivuilta näyttäisi löytyvän kokook K saakka

4. On hyvin vaikea uskoa, että Sinun anopillasi olisi niin tavattoman isot rinnat, etteikö hän löytäisi
    niihin sopivia rintaliiveja. Rintaliivejä on olemassa joissakin erikoisliikkeissä kuppikokosta A-aina H asti ! Yhdellä entisellä työkaverillani olivat rinnat E-kuppikokoiset ja ne olivat kyllä jo senverran
    suuret, että kunhän istui normaalisti pöydän ääressä, niin hänen rinnat ulottuivat siihen pöydän
    reunaan asti. Hän oli kaksi lasta synnyttänyt ja imettänyt viehättävä nainen. Hän innostui pudottamaan painoaan aika reippaasti ja hänen rintansakin pienenivät ehkä D-kuppikokoon ja
    hän näytti ihan sopusuhtaiselta naiselta.
    Itse olen aikuisena naisena ollut aina C-kuppikokoinen rinnoiltani, eikä minun rintoihin ole koskaan sattuneet reippaat kävelylenkit eikä juokseminenkaan. Kyllä nykyaikana saa erittäin hyviä rintaliiveja ihan tavalliseen arkielämään ja urheilurintaliivejä, jotka tukevat erittäin hyvin raskastakin povea. Onneksi saa myös kauniita rintaliivejä ihan romanttisiin tarkotuksiin, löytyy
    ihan kaikenlaisia pitsiunelmia.

5. 80g Vierailija

Itselläni kuppikoko on 80G, enkä kyllä ole löytänyt tarpeeksi tukevia liivejä juoksemiseen. Paras tuki on tullut juuri kaksilla liiveillä...Alle pehmeät normaalit liivit ja päälle vielä urheiluliivit tai urheiluliivit ja sitten päälle tosi tukeva urheilutoppi. Mutta silti tuntuu hölskyvän.... Varmaan näytän tyhmältä juostessani, sillä välillä huomaamattani juoksen käsivarret rintoja tukien.

6. sesam Vierailija

Oletko kokeillut shock absorberin Run-mallia? minäkin ajattelin kokeilleeni kaikkea ja suhtauduin juuri yhden liivimallin suosituksiin skeptisesti, mutta ne ovat oikeasti erinomaisen tuksevat liivit. Tosin ei minulla G:tä olekaan kannettavana, mutta kannattaa kokeilla.

7. penttiM Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ainakin Vaimoni käyttää Niken rintaliivejä, pysyy isotkin ryntäät kuosissa.

8. Kurvit kohdalleen Vierailija

Minua ja ystävättäriäni ärsyttää paljon nämä eri vuodenaikojen lehdissä olevat jutut: Kesäkuntoon viidessä viikossaa ja karista nyt kesäkilot ja pudota nyt joulukilot ! Minulle itselleni ei ole tullut koskaan mitään joulukiloja eikä kesäkiloja ! Minä en ylensyö minään juhlapyhinä enkä
    kesäisin herkuttele kokoaikaa. Esim. tänä kesänä en grillannut juuri ollenkaan, en viitsinyt. Eikös
    sellainen ole kaikkein epäterveelisintä että jonkun ihmisen paino nousee ja laskee, eikö kaikkein terveellisintä ole pitää painoa samana ja harrastaa jotakin liikuntaa ?
    Minä itse yritän lisätä liikunnan määrää pikkuhiljaa ja syödä mahdollisimman terveellisesti ja kevyesti, koska yritän kaventaa vyötärön ympärysmittaa omaksi ilokseni.

9. Enell Vierailija

Enell-rintaliivit lienee parhaimmat. Kannattaa ostaa kokoa pienempi rankempaan liikuntaan ja mitata kokonsa tarkkaan. Löytyy suomalaisista ja ulkomaisista nettikaupoista. Sivuilla on yleensä hyvät kokolaskurit.

10. Onnistuu Vierailija

Eihän kaikkien tarvitse juosta, mutta harvalla se rintojen koosta jää kiinni. Itselläni on G-H-kupin rinnat ja hyvin onnistuu. Minulla on ollut Shock Absorberit ja tällä hetkellä Freyan urheiluliivit. Tavallisista kaupoista noita tosin on turha haaveilla löytävänsä, vaan pitää joko mennä erikoisliikkeeseen tai tilata netistä.

11. Onnistuu Vierailija

Ai niin, se unohtui sanoa, että tämä edellyttää kuitenkin tosiaan oikean kokonsa tietämistä ja ostamista.

Esimerkiksi minä kyllä jotenkuten pärjäisin arkielämässä esim. Triumphin 80F-kupilla, mutta oikea ja sopiva koko minulle kuitenkin on (Freyan) 70G. Tuolla Triumph-koolla en silti voisi juosta, koska ympärysmitta olisi liian suuri tukemaan rintamusta tarvittavasti.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri